Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@13:37:55 GMT

لمپارد: لذت بخش ترین بازی فصل؟ آژاکس

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۷۶۵۱۸

لمپارد: لذت بخش ترین بازی فصل؟ آژاکس

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی از روند پیروزی های اخیر چلسی رضایت دارد.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در ابتدای فصل نتایچ چندان خوبی نمی گرفت، اما هرچه گذشت شرایط آبی های لندن بهتر شد و حالا تیم فرانک لمپارد موفق به کسب شش پیروزی متوالی شده است. حالا لمپارد در نشست خبری پیش از بازی با برنلی، در مورد این دیدار و کلین شیت های اخیر تیمش صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دیدار برابر برنلی: "بازی کردن در خانه برنلی دشوار خواهد بود. برنلی می توانند مشکلات بزرگی را برای چلسی ایجاد کنند. یک مسابقه دشوار در انتظار ما است. شما باید به تیم هایی که مقابل آنها بازی می کنید احترام بگذارید و این یک نبرد فیزیکی خواهد بود.

 

 

من بسیاری از بازی های برنلی در این فصل را تماشا کرده ام و آنها تیم باکیفیتی بوده اند. برنلی قادر به زدن گل های زیادی بوده،  آنها در مقاطع ابتدایی فصل گذشته شرایط سختی را پشت سر گذاشتند، اما همیشه بازی برابر این تیم دشوار بوده است. من از نتایج چلسی در شش بازی گذشته راضی هستم، اما ما می توانستیم در ابتدای فصل امتیازت بیشتری کسب کنیم. در لیگ قهرمانان اروپا بازیکنان جوانی استفاده کردیم، من خودم هم در دوران بازی کردن مشکلاتی از این دست داشتم، اما بازیکنان جوان چلسی درخشان ظاهر شدند."

 

کلین شیت های اخیر: "این اتفاق خوشایندی برای چلسی بوده است. دیدار با نیوکاسل برای ما دشوار بود، اما ما موقعیت زیادی ایجاد کرده و دروازه خود را بسته نگه داشتیم. پیروزی برابر آژاکس لذت بخش ترین بازی فصل بود و ما در این دیدار نیز کلین شیت کرده و ویژگی های مثبتی در بازی ما دیده می شد."

 

شرایط بازیکنان مصدوم: "انگولو کانته و رودیگر برای دیدار مقابل برنلی آماده بازی کردن نخواهند بود و شرایط به میدان رفتن برای راس بارکلی و کریستنسن نیز وجود ندارد."

فرانک لمپارد چلسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرانک لمپارد چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۶۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل برای انزو فرناندز به پایان رسید

هافبک آرژانتینی چلسی به خاطر آسیب‌دیدگی از ناحیه کشاله ران ادامه فصل را از دست داد.

به گزارش ایسنا، انزو فرناندز یکی از بازیکنان اصلی چلسی در فصل جاری بوده است و در دیدار اخیر آرسنال که با شکست سنگین آبی‌پوشان همراه شد در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت.

به نوشته روزنامه دیلی‌میل آسیب‌دیدگی انزو فرناندز در دیدار اخیر برابر آرسنال جدی است و این بازیکن تا پایان فصل نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود. مصدومیت فرناندز از ناحیه کشاله ران است و به این ترتیب او در ادامه فصل نمی‌تواند چلسی بحران‌زده را همراهی کند.

چلسی در فصل جاری با هدایت پوچتینو نتایج کابوس‌واری را کسب کرده است و در رده نهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!
  • تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر
  • واکنش های میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار آرسنال و چلسی / فیلم
  • گابریل و جلوگیری از خوشحالی سالیبا همراه با تماشاگران و هم تیمی ها در دیدار مقابل چلسی / فیلم
  • فصل برای انزو فرناندز به پایان رسید