Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: فحاشی ها برنامه ریزی شده از طرف یک اتاق فکر است. قبل از مسابقه اعلام می کنند که از کدام سکو به من بی احترامی شود و دقیقاً همین اتفاقات می افتد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سایپا در چهار چوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال، اظهارکرد: امروز در فوتبال جریمه شدیم وقتی با فوتبال زیبا نتوانستیم نتیجه بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم بدون پیام نیازمند می توانستیم کلین شیت کنیم. از نوع بازی تیمم به خصوص در نیمه دوم راضی هستم. امروز یکی از بهترین روزهای دوازه بان سایپا بود. فکر میکنم پنالتی صد در صد ما گرفته نشد. سپاهان راه افتاده، اما بیرون از زمین اتفاقات خوبی نمی افتد.

وی ادامه داد: نیازمند یکی از دوازه بان های خوب تاریخ ایران است. به هرجایی برسد حقش است. به تنها چیزی که فکر نمی کردم از ابتدای فصل، کیلین شیت بود. امروز موقعیت های عجیب و غریبی تبدیل به گل نمی شد. امروز اتفاق خوبی برای سپاهان و نیازمند افتاد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در رابطه با فحاشی هایی که در برخی ورزشگاه نسبت به وی در حال ادامه دار شدن است، تصریح کرد: این اتفاقات و فحاشی ها برنامه ریزی شده از طرف یک اتاق فکر است. این اتاق فکر که بیرون از فدراسیون است موجب اتفاقات این چنینی است. خدا شاهد است قبل از مسابقه اعلام می کنند که از کدام سکو به من بی احترامی شود و دقیقاً همین اتفاقات می افتد. از هواداران ممنونم و امیدوارم سکوهای پائین ورزشگاه در آینده پر شود.

کد خبر 394520

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان تیم فوتبال سایپا امیر قلعه نویی نشست خبری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۶۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتیلا حجازی: اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان ناراحت کننده بود / فیلم

آتیلا حجازی در خصوص اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان صحبت کرد.

دانلود (22.7MB)

دیگر خبرها

  • بیانیه تند پرسپولیس در مورد اتفاقات بازی با سپاهان
  • چند خطی برای اتفاقات پرسپولیس و سپاهان؛ ما را به خیر امیدی نیست، شر مرسان!
  • واکنش حجازی به اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • آتیلا حجازی: اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان ناراحت کننده بود / فیلم
  • قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی نگاه ریزبینانه به لیگ دارد
  • اتاق فکر سیاست‌های اقتصادی با حضور بخش خصوصی تشکیل شود
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی