Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:37:17 GMT

پیروزی استقلال مقابل پارس جنوبی جم در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۷۶۶۸۳

پیروزی استقلال مقابل پارس جنوبی جم در نیمه نخست

از ساعت ۱۹ امروز (جمعه) و در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف پارس جنوبی جم رفته است. « اشکان خورشیدی» قضاوت این دیدار را بر عهده‌دار دارد.

استقلال در این دیدار، «سیاوش یزدانی»‌ و «روزبه چشمی » را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

تیم استقلال که در چهار دیدار اخیر خود در لیگ برتر و جام حذفی به پیروزی رسیده در تلاش است با استراماچونی به چهارمین برد پیایپی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال بازی را هجومی شروع کرد تا در این مصاف خانگی به پیروزی رسیده و سه امتیاز کامل را به دست آورد.

دقیقه ۱۶: پاس فرشید اسماعیلی در موقعیت تک‌به‌تک به قائدی رسید اما اشتباه این بازیکن باعث شد این موقعیت ایده‌آل از دست برود.

دقیقه ۲۰: ضربه سر فریبرز گرامی با اختلاف کم به بیرون رفت تا این موقعیت خوب برای پارس جنوبی از بین رود.

دقیقه ۲۶: علی کریمی از پشت محوطه جریمه و با شوتی زیبا موفق شد دروازه فرناندو دخسوس را باز کند.

دقیقه ۳۳: فرشید اسماعیلی از سمت راست محوطه جریمه دفاع پارس را به هم ریخت اما ضربه اش  را با بی دقتی به بیرون زد.

دقیقه ۴۵: سانتر وریا غفوری از جناح راست به مهدی قائدی رسید و این بازیکن با ضربه‌ای فنی گل دوم استقلال را به ثمر رساند.

داریوش شجاعیان که در دیدار قبلی استقلال دچار پارگی رباط صلیبی شد، از روی سکوها بازی را نظاره می‌کند و روزبه چشمی و سیاوش یزدانی نیز به دلیل مصدومیت روی سکوها هستند و بازی را تماشا می‌کنند.

اندک هواداران استقلالی حاضر در ورزشگاه، فرهاد مجیدی کاپیتان اسبق آبی پوشان و وریا غفوری کاپیتان فعلی خود را مورد تشویق قرار دادند.

هواداران استقلال پس از گل علی کریمی در حرکتی عجیب علیه امیرحسین فتحی شعار دادند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، عارف غلامی، محمد دانشگر، میلاد زکی پور، وریا غفوری، علی کریمی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، مهدی قائدی و سجاد آقایی

سرمربی : استراماچونی

ترکیب پارس جنوبی جم:

فرناندو دخسوس، مهدی ترکمان، فریبرز گرامی، علی عبدالله زاده، محمود شفیعی، مگنو باتیستا، کاخابر کاکاشویلی، بابک حاتمی، پوریا آریا کیا، رضا خالقی فر و محمد ابراهیمی

سرمربی: فراز کمالوند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وریا غفوری استقلال جام حذفی آندره آ استراماچونی لیگ برتر ورزشگاه آزادی امیرحسین فتحی علی کریمی اشکان خورشیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۶۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند

هفته سی‌و‌دوم رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان با پیروزی پرگل زردپوشان وستفالن و شکست بایرن مونیخ در خانه نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش دنبال شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های هفته سی‌و‌دوم بوندس‌لیگای آلمان، عصر امروز (شنبه) از ساعت 17 به وقت تهران 4 دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال بایرن مونیخ در خانه اشتوتگارت با نتیجه 3 بر یک تن به شکست داد.

لئونیداس استرجیو در دقیقه 29 اشتوتگارت را پیش انداخت اما هری کین ستاره انگلیس بایرن مونیخ با گلی که در دقیقه 37 از روی نقطه پنالتی زد، اجازه نداد تیمش بازنده به رختکن برود. در نیمه دوم اما میزبان به هدفش رسید و با زدن 2 گل دیگر ابتدا توسط جئونگ وو یئونگ در دقیقه 83 و سپس به وسیله سیلاس کاتومپا اموومپا در دقیقه 3+90، تمام امتیازات را از آن خودش کرد.

این نتیجه باعث کاهش اختلاف بایرن مونیخ رده دومی و اشتوتگارت رده سومی به 2  امتیاز شد و جایگاه باواریایی‌ها را در فاصله دو هفته به پایان فصل برای کسب مقام نایب قهرمانی به خطر انداخت. در حال حاضر پس از بایرلورکوزن 81 امتیازی قهرمان زودهنگام مسابقات، بایرن مونیخ با 69 امتیاز در رده دوم قرار دارد و اشتوتگارت 67 امتیازی هم سوم است.

رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد

در دیگر بازی مهم امروز بوندس‌لیگا دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک میهمانش آگزبورگ را با نتیجه 5 بر یک در هم کوبید. یوسف موکوکو در دقایق 4 و 29، دونیل مالن در دقیقه 20، مارکو رویس در دقیقه 34 و فلیکس انمچا در دقیقه 64 برای دورتموند گلزنی کردند و تنها گل آگزبورگ رده دهمی را هم روبن وارگاس در دقیقه 32 به ثمر رساند. دورتموند که به لطف این پیروزی 45 امتیازی شد، فاصله خود را با یک بازی بیشتر نسبت به اینتراخت فرانکفورت به 5 امتیاز افزایش داد تا با تثبیت جایگاهش در رده پنجم، به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نزدیک‌تر شود.

در بازی‌های همزمان وردبرمن و مونشن‌گلادباخ به تساوی 2-2 رضایت دادند و ولفسبورگ با نتیجه 3 بر صفر بر دارمشتات سقوط کرده به دسته دوم غلبه کرد.

در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا از ساعت 20 به وقت تهران کلن میزبان فرایبورگ خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئال 3-0 کادیز: یک میلی‌متر فاصله تا قهرمانی
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!
  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • المپیاکوس ویلا پارک را به آتش کشید / پیروزی سخت فیورنتینا در فلورانس
  • موقعیت گلی که سردار آزمون در دیدار مقابل بایرلورکوزن از دست داد / فیلم
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو