Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس داوری فوتبال گفت: بازیکن سایپا در جریان دیدار با سپاهان علی قربانی را در محوطه جریمه شارژ کرد و داور باید یک پنالتی به سود سپاهان اعلام می‌کرد. ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و سایپا البرز در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که در دقیقه 72 امید نورافکن دروازه سایپا را باز کرد، اما علی صفایی داور این مسابقه این گل را مردود اعلام کرد و به نورافکن کارت زرد نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوذر رودنیل کارشناس داوری فوتبال در جمع خبرنگاران درباره این صحنه اظهار داشت: اگر داور به دلیل خطای هند این گل را مردود اعلام کرده باشد، تصمیم او اشتباه بوده است، اما به نظر می‌رسد داور آفساید نورافکن را اعلام کرده باشد که تصمیم او درست بوده است.

اصفهان| اعتراض شدید قلعه‌نویی به وقت‌کشی دروازه‌بان سایپا؛ رکوردشکنی نیازمند در نقش‌جهاناصفهان| سپاهان همچنان گل نمی‌خورد؛ سپاهان صفر - سایپا صفرتشویق محرم نویدکیا و حضور کیانی و کومان در ورزشگاه اصفهان

وی درباره صحنه‌ای که بازیکنان سپاهان اعتقاد داشتند بر روی علی قربانی خطای پنالتی انجام شده است، افزود: بازیکن سایپا بازیکن سپاهان را کاملاً هل داد و این خطا پنالتی بود.

این کارشناس داوری فوتبال ادامه داد: داور وسط در این صحنه جای‌گیری خوبی داشت و تعجب می‌کنم چرا این پنالتی را به سود سپاهان اعلام نکرد.

انتهای پیام/ف

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۶۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش‌زنده؛ پرسپولیس ۰ - سپاهان ۰

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر باشگاه‌های ایران بایکدیگر دیدار کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و الکلاسیکوی فوتبال ایران را در حضور تماشاگران برگزار کرده‌اند.

هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران

دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان

ورزشگاه: آزادی تهران - با حضور بیشتر از ۶۰ هزار هوادار

کوبل‌داوری: بیژن حیدری (داور وسط)، فرهاد مروجی (کمک‌داور اول)، علی‌اکبر نوری (کمک‌داور دوم)، علی صفایی (داور چهارم) و رضا سخندان (ناظر داوری)

گلزنان:

کارت‌زرد:

کارت‌قرمز:

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس تهران:

علیرضا بیرانوند، وحدت حنانوف، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون ارونوف، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر.

سرمربی: اوسمار لی‌اولیورا

ترکیب تیم فوتبال سپاهان اصفهان:

پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضائیان، سیاوش یزدانی، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو و رضا شکاری.

سرمربی: ژوزه مانوئل مورایس

شرح بازی:

شرح گل‌ها:

نکات ویژه:

کد خبر 749855

دیگر خبرها

  • عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!
  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • گزارش‌زنده؛ پرسپولیس ۰ - سپاهان ۰
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • شیطنت بن وایت هنگام ضربه پنالتی سون هیونگ مین در دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم