Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال با کسب سومین پیروزی متوالی خود به رده هفتم جدول رده‌بندی راه یافت.

به گزارش ایسنا، استقلال از هفته هشتم لیگ برتر و از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی تهران میزبان پارس جنوبی جم بود. این دیدار با برتری ۲ بر صفر استقلال خاتمه یافت.

علی کریمی در دقیقه ۲۸ و مهدی قائدی در دقیقه ۲+۴۵ برای استقلال گل زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال با این برد ۱۲ امتیازی شد و به رده هفتم جدول رده بندی صعود کرد و پارس جنوبی با هفت امتیاز در جایگاه سیزدهم باقی ماند.

نیمه نخست

بازی با میدان‌داری استقلال آغاز شد و این تیم چند موقعیت نصفه‌ونیمه در دقایق ابتدایی خلق کرد اما دروازه‌ها تا دقیقه ۲۵ بازی به طور جدی تهدید نشدند.

گل: در دقیقه ۲۸، استقلال گل نخست بازی را با شوت علی کریمی از فاصله حدودا ۲۵ متری به ثمر رساند. شوت مستقیم این بازیکن با اشتباه محاسباتی از سوی دخسوس همراه شد و توپ به راحتی تبدیل به گل نخست شاگردان استراماچونی شد.

بعد از گل نخست، استقلال به حملاتش ادامه داد. فرشید اسماعیلی در دقیقه ۳۳، جدی‌ترین موقعیت‌ بازی را از دست داد و توپ را در موقعیت تک به تک از فاصله ۱۰ متری به بیرون زد.

در ادامه پارس جنوبی برای جبران گل خورده، روی به بازی تهاجمی آورد و صاحب دو موقعیت گلزنی شد که هر دو ضربه جایی در چارچوب نداشت و چندان خطرساز نشد.

گل: در دقیقه ۲+۴۵ مهدی قائدی برای دومین بار دروازه حریف را گشود. ضربه زمینی مهدی قائدی از گوشه محوطه جریمه با برخورد به پای مدافع پارس جنوبی، از زیر دستان دخسوس وارد دروازه شد.

نیمه دوم

خروج دخسوس از دروازه پارس جنوبی برای دفع توپ، به بدن قئدی برخورد کرد ولی توپ در داخل چارچوب قرار نداشت و شانس با این دروازه‌بان برزیلی همراه بود تا دروازه تیمش بسته بماند.

در دقیقه ۵۷ پارس جنوبی فشار حملاتش را افزایش داد و صاحب دو موقعیت شد که در دومین مرتبه ضربه سر خالقی‌فر از داخل محوطه شش قدم به اوت رفت. استقلال بعد از این موقعیت صاحب توپ و میدان شد و در دقیقه ۶۰ پارس فرشید اسماعیلی با ضربه سر به قائدی رسید و این بازیکن با پیمودن حدود ۱۵ متری وارد محوطه جریمه پارس جنوبی شد و شوت زد که ضربه او را دخسوس به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۶۲ کار تیمی بازیکنان استقلال به موقعیت بسیار خطرناکی ختم شد. دیاباته با پاسی غافلگیر کننده به داخل محوطه جریمه، ریگی را صاحب توپ کرد و او مجدد به دیاباته پاس داد که این مهاجم نتوانست ضربه آخر را به توپ بزند.

مهدی قائدی فرصت دیگری را در دقیقه ۶۹ از دست داد. او در شرایطی که می‌توانست به دیاباته پاس بدهد، از فاصله کوتاهی به سمت دروازه شوت زد که ضربه او داخل چارچوب نبود.

یک دقیقه بعد اشتباه علی کریمی در دفع توپ بازیکن پارس جنوبی به سمت دروازه حسینی تغییر جهت داد که حسینی با یک دست توپ را به بیرون کشید.

در دقیقه ۷۸، با قطع برق نورافکن‌های ورزشگاه بازی متوقف شد. بعد از گذشت دقایقی و عدم بازگشت برق، دو تیم و داور بازی برای انجام بازی با روشن بودن یک نورافکن توافق کردند تا این دیدار نیمه کاره نماند.

بعد از پیگیری بازی، در دقیقه ۸۳ فرصت خوب برای تبریزی ایجاد شد که شوت این بازیکن به با دخالت بازیکنان پارس جنوبی به کرنر رفت.

در دقیقه ۲+۹۰ پارس جنوبی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد که با ضربه سر محمد نوری به ثمر رسید اما داور به نشانه آفساید این گل را مردود اعلام کرد.

این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر صفر استقلال و صعود یک پله‌ای در جدول رده‌بندی به پایان رسید.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، میلاد زکی‌پور (کارت زرد)، عارف غلامی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی (مرتضی تبریزی ۷۰) (کارت زرد)، وریا غفوری، مسعود ریگی، محمد دانشگر، آرش رضاوند ( شیخ دیاباته ۶۱) و سجاد آقایی (فرشید باقری ۴۶).

ترکیب پارس جنوبی: فرناندو دخسوس، مهدی ترکمان، فریبرز گرامی (کارت زرد)، علی عبدالله زاده (کارت زرد)، محمود شفیعی، مگنو باتیستا، کاخابر کاکاشویلی (ایمان باصفا ۱۹) (محمد نوری ۵۳)، بابک حاتمی، پوریا اریا کیا، رضا خالقی فر، محمد ابراهیمی (حامد پاکدل ۷۴).

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پارس جنوبی جم منطقه بوشهر استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۷۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، تیم فوتبال الهلال موفق شد در استادیوم التعاون با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسیده و یک گام دیگر به کسب قهرمانی نزدیک‌تر شود.

گل نخست بازی در دقیقه 40 بازی به ثمر رسید. ارسال مایکل دلگادو از سمت راست به تیر دوم، به الکساندر میتروویچ رسید و این بازیکن نیز با یک ضربه سر شیرجه‌ای، توپ را وارد دروازه کرد.

در دقیقه 70 و روی توپ گیری خوب مایکل دلگادو در مرکز زمین، او به سمت دروازه میزبان پیش رفت و توپ را به ساویچ سپرد که هافبک صربستانی با یک پاس بغل پای آرام، توپ را برای سعود عبدالحمید کاشت و این بازیکن نیز به راحتی دروازه را باز کرد.

الهلال در هفتمین دقیقه از وقت‌های تلف شده، کار التعاون را یکسره کرد. باز هم مایکل دلگادو در متن حرکت بود و با نفوذ از سمت راست به درون محوطه جریمه، توپ را برای صالح الشهری ارسال کرد که این بازیکن نیز با یک ضربه بغل پا، بازی را سه بر صفر کرد.

در نهایت الهلال با پیروزی سه بر صفر مقابل میزبان خود، شمار امتیازاتش را به 83 رساند و در صورت توقف النصر در دیدار هفته بعد، آبی‌های ریاض می‌توانند با تساوی یا پیروزی مقابل الاهلی، جشن قهرمانی را برگزار کنند.

الهلال پیش از این عنوان قهرمانی سوپرجام را به دست آورده بود و فاصله‌ای تا قهرمانی در لیگ حرفه‌ای ندارد. آنها در فینال جام حذفی نیز باید با النصر روبرو شوند تا مدعی اصلی کسب سه گانه داخلی باشند.

دیگر خبرها

  • خیرونا 4-2 بارسا: امضای ژاوی زیر حکم قهرمانی رئال
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!
  • آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال
  • رم ۰-۲ لورکوزن: ژابی در اروپا هم نمی‌بازد
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت