Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیروزی ۲ بر یک بارسلونا مقابل اسلاویا پراگ در لیگ قهرمانان اروپا یکی از انتقاد برانگیزترین عملکرد‌های آبی‌اناری‌ها بود و به طبع آن رختکن این تیم پس از بازی دچار تنش شد. تاریخ انتشار: 21:14 - 03 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۱۹۵۴

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، بازیکنان پیش از ورود کادر فنی به رختکن با یکدیگر وارد بحث شده و نفرات پرنفوذتر تیم نظرات خود را بدون پرده به اشتراک گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اخبار منتشر شده؛ نخستین جمله‌ای که در رختکن بارسا شنیده شده این بوده است «اگر این طور بازی کنیم لیگ قهرمانان را نخواهیم برد.»

دیدار مقابل پراگ، آبی‌اناری‌ها را به یاد دیدار‌های شوم مقابل آ. اس رم و لیورپول انداخت؛ جایی که در هر ۲ موقعیت پس از دریافت گل اول، کنترل بازی را از دست داده و قادر به واکنش درست نبودند.

در واقع این شائبه به وجود آمده است که در صورتی که یکی از تیم‌های بزرگ اروپایی مقابل این بارسلونا بازی می‌کرد، بازی با پیروزی ناپلئونی کاتالان‌ها تمام نمی‌شد و شاگردان «ارنستو والورده» چندین گل دریافت می‌کردند.

«مارک آندره ترشتگن» پس از این بازی گفته بود: فکر می‌کنم باید در مورد یک سری موضوعات حرف بزنیم؛ باید به خودمان بیاییم؛ نمی‌خواهم بیشتر در مورد این موضوع حرف بزنم، زیرا این قضیه خصوصی‌تر از آن است که علنی مطرح شود.

روز بعد از بازی هیچ اتفاق قابل ذکری در نخستین جلسه تمرینی آبی اناری‌ها پس از بازی رخ نداد و سرمربی نیز هیچ صحبت یا سخنرانی نداشت.

یکی از تصاویر تاثیرگذار در جریان آن دیدار، نگاه معناداری بود که «لیونل مسی» پس از به ثمر رسیدن گل تساوی‌بخش اسلاویا پراگ به والورده انداخت؛ نگاهی که به وضوح به دنبال واکنش و پاسخی فنی از سوی سرمربی بود و البته بدون پاسخ ماند.

 

منبع: ایرنا

 

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بارسلونا دنیای فوتبال مسی لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۷۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: بازی با پیکان هرگز راحت نخواهد بود و دیدار فوق العاده سنگینی برای ما است اما امیدوارم که بازی خوبی را ارائه کنیم.

محرم نویدکیا شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور با اشاره به داشتن شناخت کافی از حریف افزود: هر ۲ تیم شانس صعود از این مرحله را دارند وباید برای این بازی ضمن برنامه ریزی خوب، تمرکز بالایی داشته باشیم زیرا عبور از این مرحله به تلاش زیادی نیاز دارد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان  افزود: همه بازی ها در جام حذفی فوتبال کشور حکم یک فینال را دارد زیرا تیم‌ها در این بازی‌ها شانس دوباره‌ای ندارند و بازی ها بسیار حساس است.

 بگفته وی: مهم نیست که در جام حذفی با چه تیمی بازی می‌کنیم، اگر ببازیم باید یک جام را کنار بگذاریم لذا تمامی بازی‌ها برای همه تیم‌های حاضر در این جام مهم است.

نویدکیا بیان کرد: پیکان تیم فوق العاده خوبی است و نتایج خوبی در نیم فصل دوم لیگ برتر کشور کسب و  افراد خوبی جذب کرده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تیم پیکان امتیازات فوق العاده ای را گرفته است یادآور شد: پیکان در بازی گذشته نیز از مس در رفسنجان امتیاز گرفت که نشان می‌دهد تیم خوبی است.

اما رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال پیکان در این نشست حاضر نشد و علت این غیبت از سوی تیم پیکان اعلام نشده است.

 

 

دیگر خبرها

  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • با وجود ناامیدی از دقایق بازی اندک، ویتور روکه به ترک بارسلونا فکر نمی‌کند
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم