Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آمار‌های جدید نشان می‌دهد که بی خانمانی در میان شهرهای آمریکا با رشدی چشمگیر روبرو شده است. تاریخ انتشار: 22:30 - 03 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۱۰۷۲ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ آمارها نشان می دهد به طور متوسط در هر ۱۰۰ هزار نفر در آمریکا نرخ افراد بی خانمان در حدود ۱۶۸ نفر تخمین زده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بنابر این گزارش شمار افراد سیاه پوست در میان بی خانمان‌ها بیشتر بوده و ۴۰ درصد از جمعیت بی خانمان‌ها را تشکیل می‌دهند.  

علاوه بر آن، داده‌ها حاکی از آن است که مردان آمریکایی به نسبت زنان بیشتر بی خانمانی و کارتن خوابی را در خیابان‌ها تجربه می‌کنند.
نرخ بی خانمانی در ایالت نوادا بالاترین رشد را به خود اختصاص داده و نهمین ایالتی است که بیشترین آمار کارتن خواب‌ها و بی خانمان را از آن خود کرده است. در هر ۱۰۰ هزار نفر ۲۵۲ فرد بی خانمان در این ایالت زندگی می‌کنند.   بیشتر بخوانید: روند رو به افزایش بحران بی خانمانی در شهرهای آمریکا 
پایگاه نیوز لاس وگاس می نویسد، مشکل اصلی بی خانمانی‌ها در شهر لاس وگاس است که در میان ۱۰ شهری قرار گرفته که بیشترین میزان بی خانمان‌های آمریکا را از آن خود کرده است.  
شهر رینو دومین شهر بزرگ ایالت نوادا در میان شهر‌هایی است که بالاترین میزان بی خانمان‌ها را به خود اختصاص داده بود و از جمله شهر‌هایی است که از سال ۲۰۱۴، بیشترین افزایش نرخ بی خانمان‌ها را داشته است. نرخ بی خانمانی در این شهر ۴۵ درصد رشد داشته است.
قوانین جدید مانع از خوابیدن افراد بی خانمان و کارتن خواب در خیابان‌های این شهر شده است. اما این در حالی است به گفته طرفداران حقوق افراد بی خانمان این قانون تنها در حالی قابل اجراست که پناهگاه‌ها جای کافی برای بی خانمان ها  داشته باشد.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا بی خانمان لاس وگاس کارتن خواب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۷۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورو رکورد زد

یورو در برابر ین به بالاترین میزان خود در ۱۶ سال اخیر رسید.

به گزارش ایسنا، ارزش یورو در برابر ین ژاپن و دلار آمریکا تقویت شد.

یورو به بالاترین میزان خود در برابر ین ژاپن از ماه آگوست ۲۰۰۸ رسید و در برابر دلار به بالاترین ارزش خود از ۱۲ آوریل دست یافت.

آخرین گزارش‌های منتشرشده از شاخص مدیران خرید احتمالا ارز اتحادیه اروپا را تقویت کرده، زیرا فعالیت تجاری منطقه یورو به بالاترین میزان خود در ۱۱ ماه گذشته رسیده است.

این مورد در حالی رخ داد که شاخص مدیران خرید ترکیبی ایالات‌متحده به پایین‌ترین حد خود در چهار ماه گذشته رسیده است.

در همین حال، سرمایه‌گذاران در ژاپن بر روی جلسه بانک مرکزی این کشور در ۲۶ آوریل، تمرکز کردند.

به نقل از بیزنس، یورو پس از رسیدن کوتاه‌مدت به ۱۶۵.۷۵، به میزان ۰.۴۴ درصد در برابر ین در ساعت چهار و ۴۳ به وقت اروپا افزایش یافت و به ۱۶۵.۶۷ رسید.

یورو یک دقیقه بعد ۰.۴۵ درصد در برابر دلار افزایش یافت و به ۱.۰۷۰۴۴ رسید.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + ویدئو
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد!
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + فیلم
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • رکورد ۱۰۰ متر آزاد شنای ایران شکسته شد
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • رکورد تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته می‌شود
  • یورو رکورد زد