Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پاری سن ژرمن و نیمار در جریان مذاکرات تمدید قرارداد هنوز به توافق نرسیده اند. تاریخ انتشار: 00:11 - 04 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۱۹۶۰

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، نیمار در تابستان امسال تلاش زیادی برای جدایی از پاری سن ژرمن انجام داد و خواهان بازگشت به لالیگا بود. رئال مادرید و بارسلونا برای جذب این ستاره برزیلی وارد عمل شدند، اما در نهایت نتوانستند رضایت پاری سن ژرمن را جلب کنند و نیمار که علنا دم از جدایی می‌زد، در نهایت در فرانسه ماندنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته‌های اخیر باشگاه پی اس جی خواهان تمدید قرارداد با نیمار بود، اما اخبار خوبی از اردوی این باشگاه به گوش نمی‌رسد.

نشریه لاپاریزین مدعی شد طرفین اکنون چند هفته در حال مذاکره در مورد تمدید قرارداد ستاره برزیلی هستند، اما هنوز نتوانسته اند به توافق برسند. قرارداد ستاره ۲۷ ساله برزیلی در سال ۲۰۲۲ به پایان خواهد رسید. از زمان ورود نیمار به پاریس، وی تنها در ۵۰ درصد از بازی‌های پاری سن ژرمن در تیم جدیدش به میدان رفته و در باقی دیدار‌ها مصدوم بوده است. نیمار در تابستان سال ۲۰۱۷ با رقم ۲۲۲ میلیون یورو از باشگاه بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست.

در تابستان اخباری در مورد توافق نیمار و پاری سن ژرمن برای جدایی این ستاره برزیلی در تابستان سال ۲۰۲۰ و انتقال به بارسلونا شنیده شده بود و هنوز آینده این ستاره برزیلی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

منبع: ورزش سه

 

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پاری سن ژرمن نیمار دنیای فوتبال پی اس جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۸۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن

مرد اول میدان در بازی دورتموند و پاری سن ژرمن، یک مدافع بود.

دیدار رفت دورتموند و پاری سن ژرمن در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۱-۰ زنبورها خاتمه یافت. متس هوملس که تاثیر زیادی در استحکام فاز دفاعی دورتموند و ثبت کلین شیت خانگی داشت، در نهایت جلوتر از بازیکنانی چون نیکلاس فولکروگ و جیدون سانچو به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • کامنت وینیسیوس جونیور برای جیدون سانچو؛ عجب بازیکنی! / عکس
  • کیلیان ام باپه و گرفتن عکس و امضا دادن به هواداران پاری سن ژرمن پس از بازی با دورتموند / فیلم
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • خلاصه بازی دورتموند 1 - پاری سن ژرمن 0
  • ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۱ - پاری سن ژرمن ۰
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن
  • خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • گل نیکلاس فولکروگ به پاری سن ژرمن (دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن)
  • تیزر دورتموند برای جدال با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • تیزر پاری سن ژرمن برای جدال با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)