Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@20:28:20 GMT

تاخت و تاز گلف در جاده ها

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۷۸۲۳۹

تاخت و تاز گلف در جاده ها

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، بخش C-هاچ بک فولکس واگن ، خود را برای معرفی Golf جدید آماده می کند. تمام عکس های این مدل قبل از معرفی خودرو در اینترنت فاش شده است. ویژگی های 2020 Volkswagen Golf در تاریخ 24 اکتبر مشخص می شود. بزودی روکش Golf 8 برداشته خواهد شد.

ویژگی های Golf Golf Volkswagen 2020

در حالیکه چند ساعت تا مراسم معرفی Golf 8 باقی مانده بود، تصاویر آن در اینترنت منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر بحث بر سر این است که آیا درز تصاویر تصادفی یا عمدی بوده است. با نگاهی به طراحی خودرو ، می بینیم که در مقایسه با Golf 7 تغییرات طراحی قابل توجهی در آن صورت گرفته است. Volkswagen Golf 2020 دارای چراغهای نازک تری است. سپر پایین و باریک اتومبیل اکنون دارای یک خط جدید است. در پشت خودرو مشاهده می کنیم که نوارهای LED مشابه سایر مدل های فولکس واگن است. چراغهای جلو مشابه مدلهای Volkswagen Arteon و Touareg هستند و به نظر می رسد Golf 8 از این مدلها الهام گرفته است. وقتی از کنار به ماشین نگاه می کنیم می بینیم که خطوط تغییر زیادی نکرده اند.

در داخل و در کابین شاهد یک صفحه نمایش کاملا دیجیتال هستیم. اکنون پنل سرگمی/اطلاعات نیز دیجیتالی شده اند. تا آنجا که از تصاویر می توانیم ببینیم ، از صفحه نمایش head-up display در این خودرو استفاده شده است.

از دستگیره دنده که به آن عادت کرده ایم اکنون یک دکمه کوچک باقی مانده است.

وقتی به جزئیات گزینه های موتور فولکس واگن گلف 2020نگاه می کنیم می بینیم که در این خودرو گزینه موتورهای بنزینی 1 لیتری و 1.5 لیتری وجود خواهد داشت. علاوه بر این ، شاهد حرکت گزینه های هیبریدی گلف 8 در جاده ها نیز خواهیم بود.

مدل Volkswagen Golf 2020 در کارخانه ولفسبورگ آلمان تولید خواهد شد. این وسیله نقلیه ابتدا در دسامبر 2019 در اتریش و آلمان به بازار عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

289 / 159 گلف فولکس واگن گلف 8

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: گلف فولکس واگن گلف 8

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۸۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، به‌دنبال خروج یک دستگاه قطار باری حامل سوخت از ریل در ایالت آریزونای آمریکا و وقوع حریق، شاهراه کلیدی آریزونا-نیومکزیکو مسدود شد.

تصاویر و ویدئوهای اولیه که در فضای مجازی منتشر شده است، واگن‌های له‌شده این قطاری باری را به تصویر می‌کشد که بالای آن دود غلیظی نیز به چشم می‌خورد.

سخنگوی شرکت «خط آهن بی‌ان‌اس‌اف» اعلام کرد که در این حادثه هیچ‌کس مصدوم یا کشته نشده است. به گفته وی، تیم اعزامی به محل در حال پاکسازی بقایای واگن‌های سوخته هستند.

دلیل خروج قطار از ریل هنوز مشخص نشده است. این قطار حامل گاز بی‌بوی «پروپان» بود و ۶ واگن آن طعمه حریق شد.

کد خبر 6089956

دیگر خبرها

  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز
  • خطر تداوم حضور خودرو‌های شوتی قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های استان کرمان
  • تصادف وحشتناک در هند؛ پرت شدن تریلی به سمت دره (فیلم)
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا+ فیلم
  • انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت