Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است اعلام شده بود که عنوان مورد انتظار The Last of Us: Part 2 قرار است در تاریخ ۲۱ فوریه سال ۲۰۲۰ در بازار جهانی عرضه شود، اما امروز اعلام شده که این بازی قرار است سه ماه بیشتر در صف عرضه باشد و تاریخ عرضه آن به ماه می‌ موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: نسل بعدی کنسول‌های بازی چگونه خواهد بود؟

این حدس و گمان‌ها زمانی آغاز شد که گزارشی از رسانه Kotaku از دو منبع متفاوت این خبر را منتشر کرد، خبری مبنی بر این که شرکت Noughty Dog، توسعه‌دهنده بهترین بازی‌های پلی‌استیشن، در نظر دارد عنوان مورد انتظار خود، The Last of Us: Part 2 را دیرتر در بازار عرضه کندتا بتواند توسعه این بازی را بهتر انجام دهد و پیشرفت بهتری در کیفیت این بازی ایجاد کند. این خبر با انتشار یک توئیت از PlayStation blog به صورت رسمی تأیید شد که کارگردان این بازی، نیل دراکمن خبر تعویق عرضه آن را اعلام کرده است.

توئیتی که بلاگ پلی‌استیشن درباره The Last of Us: Part 2 گذاشته، خبر از این می‌دهد که این بازی قرار است در تاریخ ۲۹ می‌سال ۲۰۲۰ (۲ اردیبهشت ۹۹) عرضه شود. پلی‌استیشن بابت این تأخیر از طرفداران خود عذرخواهی کرد، اما اعلام کرد که بالا بردن کیفیت بهتر از با عجله تحویل دادن پروژه به این طرفداران است. در توئیت پلی‌استیشن اعلام شده است که نزدیک به بستن پروژه بوده، اما طراحان بازی متوجه شده‌اند که مهلت داده شده برای ارائه درخور کیفیت بازی‌های Noughty Dog نبوده و نیاز به زمان بیشتری دارند.

کارگردان The Last of Us: Part 2 هم اضافه کرده که: "در این نقطه از زمان ما دو انتخاب داشتیم؛ یا بازی را با همین کیفیت عرضه کنیم یا این که زمان بیشتری بگیریم. ما گزینه دوم را انتخاب کردیم و تاریخ جدید عرضه بازی به ما اجازه می‌دهد تا با کمتر کردن سطح فشار به کارکنان همه چیز را به موقع به پایان برسانیم و رضایت مخاطبان را جذب کنیم."

انتهای پیام/

تعویق در عرضه The Last of Us: Part 2

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری فضای مجازی بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۸۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل مشعل المپیک به فرانسه

مسئولان کشور یونان مشعل المپیک را به کمیته برگزاری المپیک پاریس ۲۰۲۴ تحویل دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یونانی‌ها در مراسمی در ورزشگاه پاناتینایکوس آتن، جایی که نخستین بازی‌های المپیک در تاریخ معاصر برگزار شد، مشعل المپیک 2024 را به کمیته سازماندهی این مسابقات تحویل دادند. ورود به این مراسم رایگان بود و هزاران نفر در آن شرکت کردند.

غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس

مشعل المپیک اکنون به پاریس می‌رود، جایی که المپیک تابستانی از 26 جولای تا 11 آگوست 2024 (5 تا 21 مرداد سال جاری) برگزار می‌شود. نماد بازی‌های المپیک با کشتی بادبانی به فرانسه می‌رود و در تاریخ 8 می به بندر مارسی می‌رسد.

فلورنت مانودو نخستین مشعل‌دار در فرانسه است. کمیته برگزاری المپیک پاریس اعلام کرد: یکی از ورزشکاران برجسته ما که چهار بار مدال‌آور بازی‌ها است، نخستین کسی است که با در دست داشتن مشعل المپیک پا به خاک فرانسه می‌گذارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سه تاریخی که خواب را از امباپه گرفته‌اند
  • صعود سراسری به ارتفاعات «بازی‌دراز» به تعویق افتاد
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • سقوط بدترین تیم تاریخ از لالیگا!
  • سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه