Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آخرین روز هفته تربیت بدنی و ورزش پروژه زمین فوتبال گل بزرگ شهرستان قصرقند با حضور زینی وند معاون سیاسی و اجتماعی استانداری مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا ، این پروژه در راستای توسعه زیرساخت ها و فضاهای ورزشی شهرستان قصرقند با زیربنای 6000 متر مربع و با اعتبار هزینه شده بالغ بر 36100 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی در سال 91 شروع شده که مورد بهره برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با افتتاح زمین فوتبال گل بزرگ شهرستان قصرقند، جمعیت چشمگیری بالغ بر 61000 نفر در قالب 1550 خانوار از این پروژه ورزشی بهره مند خواهند شد که در نوع خود بی نظیر می باشد.   به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و نگاه ویژه دولت تدبیر و امید، علی الخصوص وزارت ورزش و جوانان در راستای توسعه و پیشرفته زیرساختهای ورزش استان سیستان و بلوچستان و افزایش سرانه فضای ورزشی در  این استان پهناور و مرزی رشد چشمگیری داشته است.   گفتنی است؛  15 طرح و پروژه مختلف حوزه ورزش و جوانان با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 700 میلیون تومان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در سراسر استان سیستان و بلوچستان با حضور معاونین وزارت ورزش و جوانان و همچنین مسئولین عالیرتبه استانی افتتاح و بهره برداری رسیده است.

 

بیشتر بخوانید: زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای موتور عبدالواحد شهرستان زاهدان افتتاح شد 5 پروژه ورزشی روستایی کلنگ زنی، افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید / حضور اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در نمایشگاه روز ملی روستا و عشایر

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رشد زمین سیاسی و اجتماعی فوتبال معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۸۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن تا یک ماه آینده خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه زمین ورزشی روباز (چمن مصنوعی) درخشان که زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده بود، به اتمام رسید.

وی افزود: با اتمام عملیات عمرانی پروژه شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن، مراحل نصب چمن مصنوعی آغاز می‌شود و تا و در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعتبار عمرانی این پروژه بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال است.

کد خبر 750938

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه در بزرگ‌ترین دشت برنج کشور
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز