Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@15:25:59 GMT

پیامدهای مثبت تحریم‌/ به توان خود متکی شویم

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۷۸۹۸۷

پیامدهای مثبت تحریم‌/ به توان خود متکی شویم

مسعود پزشکیان، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، در خصوص متکی بودن کشور به بودجه‌ بدون نفت، اظهار کرد: تاکنون کشور را با نفت مدیریت کرده‌ایم، شبیه فرزندی هستیم که از ارثیه‌ پدری خود خرج می‌کند ولی با تمام شدن این سرمایه مشخص نیست درآینده در چه وضعیتی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: سرمایه‌ نفت و گاز روزی به پایان خواهد رسید و زمانی از خواب بیدار می‌شویم که کار از کار گذشته و سرمایه‌ها تمام شده‌اند، در آن روز مانند فردی که بدون آموختن هیچ هنر و مهارتی در زندگی تنها سرمایه‌ پدری خود را خرج می‌کرد، گرسنه خواهیم ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پزشکیان با بیان این‌که کشورهایی که هیچ سرمایه‌ نفتی ندارند با خریداری نفت و گاز از ایران، بهتر از ما زندگی می‌کنند، گفت: چرا ما باید نفت را بفروشیم و متکی بر پول آن زندگی کنیم؟

وی ادامه داد: معتقدم تحریم‌ها فرصت بسیار بزرگی برای ماست، باید در شرایطی قرار بگیریم که بتوانیم بدون پول نفت زندگی و حتی برای خریداری آن، پول پرداخت کنیم، نه این‌که چنین سرمایه‌ای را برداشت کرده و پول آن را برای خود هزینه کنیم و زمانی که به اتمام رسید، از گرسنگی بمیریم.

پزشکیان با بیان این‌که آمریکا با تصور زمین‌گیر کردمان، کشور ما را تحریم کرده است، افزود: تحریم‌ها برای ما فرصت بزرگی است که نشان دهیم می‌توانیم روی پای خود ایستاده و متکی به توان خود پیش رویم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنای آذربایجان شرقی خبرگزاری بین المللی قرآن سیاست و اقتصاد مسعود پزشکیان مجلس شورای اسلامی تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۸۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از ۳ کاندیدای اصلی برای ریاست مجلس دوازدهم

در جریان نشست علنی صبح روز گذشته دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی، عکسی از گفتگوی مسعود پزشکیان با محمد باقر قالیباف و مجتبی ذوالنور را مشاهده می‌کنید.

محمدباقر قالیباف، مسعود پزشکیان و ذوالنوری از جمله منتخبان مجلس یازدهم هستند که اسم‌شان به عنوان نامزدهای انتخابات هیأت رئیسه برای کرسی ریاست شنیده می‌شود.

دیگر خبرها

  • تصویری از ۳ کاندیدای اصلی برای ریاست مجلس دوازدهم
  • عبور از تحریم‌های نفتی و رکوردشکنی فروش نفت خام
  • چشم انداز سرمایه گذاری در بورس مثبت است
  • چرا ایران تحریم‌ناپذیر است؟
  • رشد اقتصادی کشور در گرو بهبود شرایط زندگی کارگر است
  • 7 دلیل که باید به قبرس شمالی سفر کنید
  • آموزش مهارت زندگی به زوجین برای کاهش طلاق
  • از چه سنی به بعد جزو افراد پیر محسوب می‌شویم؟
  • از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟
  • از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟