Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  علیرضا اتابک فرماندار کهگیلویه در بازدید مدیر کل راه و شهر سازی از محور ارتباطی برف کوه این راه ارتباطی را یکی از محور‌های اساسی برای ییلاق مردم چاروسا و دیشموک دانست گفت: با بازگشایی این مسیر بیش از ۳۰۰ خانوار از این مسیر می‌توانند قلعه رئیسی را به دلی کما، آجم و رود ریش متصل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتابک افزود: بازگشایی مسیر برف کوه می‌تواند مسیر ۱۸۰ کیلومتری قلعه رئیسی تا دلی کما را به ۶۰ کیلومتر کاهش داده و مردم به راحتی می‌توانند جهت ییلاق خود از این مسیر استفاده کنند.

پژمان نیک اقبال مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد و هم در این بازدید محور ارتباطی برف کوه را یک خواسته به حق مردم دانست بیان کرد: این‌محور یکی از محور‌های مهم برای مردم منطقه است که باید در بازگشایی آن تمام تلاش گرفته شود.

او گفت: اعتبار اختصاص یافته بر روی این مسیر بیش از ۲میلیارد تومان است که هنوز اعتباری تخصیص داده نشد، اما برای اینکه پیمانکار بتواند هر چه سریع‌تر طرح را بازگشایی کند باید اعتباری به آن واگذار کرد که امیدواریم تا پایان هفته این اقدام انجام گیرد.

او وسایل مورد استفاده پیمانکار بر روی محور را مناسب ندانست و ادامه داد: برای اینکه بتوان طرح را تا قبل از آغاز بارندگی‌ها تحویل داد باید وسایل نقلیه بیشتری بر روی آن قرار داد که اگر طرح با حساسیت بیشتری ادامه پیدا کند تا سه ماه آینده بازگشایی کامل خواهد شد.

انتهای پیام/غ

اتصال قلعه رئیسی به دلی کما، آجم و رود ریش 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت راه ها حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۹۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد

مهدی صفایی رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چالوس گفت: آزاد راه تهران شمال که شب گذشته بر اثر ریزش سنگ و بارندگی مسدود شده بود بازگشایی شد.

وی افزود: جهت کاهش بار ترافیک به احتمال زیاد این مسیر از ساعت ۱۲ امروز از سمت تهران مسدود و از سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

وی با اشاره به ریزش سنگ و مسدود شدن آزاد راه تهران شمال در شب گذشته اظهار کرد: با تلاش نیروهای راهداری استان تهران، این محور بازگشایی شد و مشکلی برای تردد ندارد.

صفایی افزود: جهت کاهش بار ترافیک به احتمال زیاد این مسیر از ساعت ۱۲ امروز از سمت تهران مسدود و از سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • محور بندر امام آبادان بازگشایی شد
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن
  • آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد
  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان
  • ورود سیلاب به مسیر ارتباطی «گل گل» ملکشاهی