Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ارسلان کاظمی بازیکن تیم بسکتبال مهرام گفت:حدادی یکی از نوابغ بسکتبال آسیا است و برای او در تیم جدیدش آرزوی موفقیت دارم. تاریخ انتشار: 08:45 - 04 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۱۱۱۰

ارسلان کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص شرایط تیم مهرام پیش از حضور در مسابقات فصل جدید لیگ بسکتبال اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تبم ما بسیار خوب است و مثل سایر دیدارها تمرینات‌مان را دنبال می‌کنیم تا پیش از شروع مسابقات به بهترین شرایط دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معتقدم انجام هر چه بیشتر دیدارهای تدارکاتی برای ما مفید خواهد بود.

وی ادامه داد: امیدوارم بازیکنان باکیفیت خارجی بیشتری در لیگ بسکتبال بازی کنند چرا که قطعا حضورشان در لیگ کمک خواهد کرد تا از لحاظ فنی تجربه بازیکنان جوان بیشتر شود. پیش‌بینی می‌کنم با توجه به حضور بازیکنان در تیم‌های مختلف نسبت به سالیان گذشته لیگ با کیفیت‌تری را شاهد باشیم. 

بازیکن تیم بسکتبال مهرام در خصوص دیدار با ذوب‌آهن در هفته نخست لیگ برتر بسکتبال تصریح کرد: با تیمی بازی داریم که تیم جوان و دونده‌ای است و چون از امتیاز میزبانی برخوردار هستند بازی سختی را برای تیممان پیش‌بینی می‌کنم. ان‌شاءالله در هفته نخست بازی قابل قبولی را همراه با نتیجه مقابل ذوب‌آهن انجام دهیم. 

کاظمی در خصوص این که چه جایگاهی را در لیگ کسب خواهند کرد، تصریح کرد: خیلی زود است درباره جایگاه تیم‌ها در لیگ صحبت کنیم و با گذشت چند هفته از مسابقات بهتر می‌توان در این خصوص اظهارنظر کرد. هدف هر تیمی موفقیت در مسابقات است و ما هم از این قاعده مستثی نیستیم.

وی در مورد حضور حدادی در لیگ چین گفت: حدادی یکی از نوابغ بسکتبال آسیا است و برای او آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بتواند در تیم جدیدش بهترین عملکرد را ارائه دهد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارسلان کاظمی فدراسیون بسکتبال تیم مهرام حامد حدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۹۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان به شرح زیر است:

جمعه – ۱۴ اردیبهشت ماه
میزبان: بجنورد
فولاد هرمزگان ۵۰ – جوادالائمه شهرکرد ۴۰
یاران داریوش نهاوند ۵۴ - زربام پارت خراسان شمالی ۶۴

میزبان: کرمان
پاز تهران ۶۱ - فراور شریف سبز تهران ۵۹
رشیدی کرمان ۵۲ - پاشنه رافیک تهران ۶۵

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!
  • نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه