Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر به علت بارندگی تمامی محورهای استان لغزنده و پدیده مه‌گرفتگی را در گردنه چری شهرستان کوهرنگ شاهد هستیم. ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

شهرام ندیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: هم‌اکنون در سراسر محورهای مواصلاتی استان شاهد بارش‌ پراکنده باران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه همه محورهای مواصلاتی استان لغزنده است افزود: در گردنه چری و صمصامی شاهد مه‌گرفتگی هستیم.

مه گرفتگی و سرمای هوا در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی به روایت تصاویرکرج-چالوس مسدود شد/ برف، باران و مه گرفتگی محورهای اصلی 12 استانوقوع مه گرفتگی شدید در محور ایلام - دهلران به اندیمشک

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: رانندگان با احتیاط کامل در محورهای استان تردد و قبل از حرکت از سلامت برف‌پاک‌کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/ح

R41350/P/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۹۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،حسین هاشمی گفت: پایگاه‌های انتقال خون بروجن و شهرکرد به صورت همه‌روزه، فارسان در روز‌های شنبه و چهارشنبه و بن در روز پنجشنبه آماده خون‌گیری هستند و در شهرستان اردل و لردگان نیز مراکز خون‌گیری به صورت دوره‌ای و چند هفته یکبار فعال است.

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • محورهای مواصلاتی،متحمل بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری