Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از حفظ امتیاز تیم والیبال شهرداری تبریز در استان خبر داد.

ایوب بهتاج در حاشیه بازدید از غرفه ایسنا در دهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان در گفت‌وگو با خبرنگار این رسانه اظهار کرد: برخی از رسانه‌ها در جریان انتقال امتیاز تیم والیبال شهرداری تبریز به استان آذربایجان غربی، واکنش عجولانه‌ای داشتند؛ چرا که این انتقال امتیاز بدون تأئید هیأت والیبال استان و همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان امکان پذیر نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما از همان ابتدا مخالفتمان با انتقال امتیاز تیم لیگ برتری والیبال شهرداری را اعلام کرده و به هیچ عنوان حاضر به امضای مجوز این انتقال امتیاز نبودیم.

بهتاج توضیح داد: بر اساس مذاکرات و نامه نگاری‌های انجام شده، این امتیاز لیگ برتری در استان حفظ شد و به دنبال آماده کردن تیم قدرتمند برای حضور در مسابقات هستیم.

وی در خصوص احیای رشته‌ی دوچرخه سواری در تبریز، گفت: امتیاز تیم دوچرخه سواری به نام هیأت دوچرخه سواری استان خریداری شده و ثبت نام از علاقه مندان هم شروع شده است. با جذب اسپانسر قدرتمند، سال آینده تیم خوبی را راهی تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی واليبال تبريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۹۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز

سردار محمدی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش آمپول‌های قاچاق در تبریز رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی به محل نگهداری آمپول‌ها اعزام شده و در بازرسی از محل تعداد ۴۷ هزار و ۴۹۰ عدد انواع آمپول تزریقی قاچاق به ارزش ۸۰ میلیارد ریال را کشف کردند و در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی مبارزه با قاچاق را یکی از مهمترین ماموریت‌های مجموعه انتظامی عنوان کرد و گفت: امروزه تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است و شهروندان در صورت مشاهده موضوعات مشابه مراتب را به ۰۹۶۳۰۰ ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی و ۱۱۰ سامانه فوریت‌های پلیس و سامانه ۱۹۷ جهت رسیدگی گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • ۵۱۰ هزار تن گندم به مراکز مسقف خوزستان انتقال داده شد
  • خرید تضمینی گندم به ۸۵۵ هزارتن رسید
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • تصادف پژو ۲۰۶ با سواری پرشیا با ۶ مصدوم در محور بین‌المللی ارومیه به سرو