Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، پیمان اسدی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان گفت: امدادگران اورژانس ۱۱۵ گیلان به مدت ۱۱ روز با استقرار در دره شهر ایلام و مرز مهران به ۴۲۵ نفر از زائران اربعین حسینی خدمت امدادی و درمانی ارائه کردند.

او با بیان اینکه ۳۲۵ نفر از این افراد به صورت سرپایی مداوا شدند، افزود: ۱۰۰ نفر نیز برای درمان و مداوا به مراکز بهداشتی و درمانی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان ، به رشد ۷۵ درصدی ماموریت‌های اورژانس گیلان در این مدت اشاره کرد و گفت: اورژانس گیلان از ۲۰مهر ماه تا ۲ تیم فوریت‌های پزشکی شامل ۴ کارشناس به همراه ۲ دستگاه آمبولانس مجهز را برای امدادرسانی به مناطق مرزی اعزام کرده است و این تیم‌ها تا پایان بازگشت زوار اربعین حسینی در منطقه حضور داشتند.

پیمان اسدی، در ادامه به خدمت رسانی به زائران جمهوری آذربایجان نیز اشاره کرد و افزود:علاوه بر ۲ تیم اعزامی به ایلام، امدادگران اورژانس ۱۱۵ در استان گیلان نیز موفق به خدمت رسانی به بیش از ۸۰۰ زائر جمهوری آذربایجان که از مرز آستارا وارد ایران شده و عازم کربلای معلی بودند نیز شدند.

او، با بیان اینکه در این مدت علاوه بر تیم‌های مستقر در ایلام ۴ تیم فوریت‌های پزشکی نیز برای انتقال مصدومان و بیماران به ایلام اعزام شده است، تصریح کرد:اورژانس گیلان در این مدت با اعزام ۶ تیم مجهز فوریت‌های پزشکی موفق به انتقال ۸ مصدوم و بیمار از ایلام، تهران و اراک به استان گیلان برای انجام ادامه درمان در مراکز آموزشی درمانی گیلان شده است.

 

انتهای پیام/م.ع

۴۲۵ زائر اربعین حسینی از خدمات امداد و نجات اورژانس گیلان بهره‌مند شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس امداد ونجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۹۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات

به گزارش دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات برگزار شد، در این جلسه گزارشی درباره اقدام‌های انجام شده و مشکلات و نقایص موجود در سال گذشته مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هریک از سازمان‌ها پیشنهاد‌های خود را برای ارائه خدمات بهتر در آیین شکوهمند اربعین امسال ارائه کردند. 

در این جلسه دبیر ستاد اربعین شرکت ملی پست، ضمن ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده به توزیع موفق حدود ۴ میلیون گذرنامه و ایجاد ۱۴ پایگاه پست یافته در نقاط مختلف کشور عراق در سال گذشته اشاره کرد و آن را از جمله خدمات ضروری اولیه در آیین شکوهمند اربعین برشمرد.

وی با اشاره به مشکلات ستاد اربعین شرکت ملی پست در دوسال گذشته، پیشنهاد‌هایی برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به زائرین اربعین ارائه کرد که مورد استقبال قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • تصادف مینی‌بوس و لیفان در اتوبان آزادگان ۱۵ مصدوم داشت
  • تاخیر در دیدار حساس: هوادار سکته کرده بود!
  • مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ۲۰۶
  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت
  • واژگونی کوئیک در جاده بهاباد-یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی کوئیک در جاده مهاباد - یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف ۲ خودرو در آزادراه امیرکبیر با ۷ فوتی و مصدوم
  • ورود قاعده مند دولت به اربعین، ارائه خدمات را تسهیل کرده است
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی