Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@23:35:24 GMT

متخلفان اقتصادی در دامغان ۳.۸ میلیون ریال جریمه شدند

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۷۹۷۶۶

متخلفان اقتصادی در دامغان ۳.۸ میلیون ریال جریمه شدند

سید علی‌اصغر میر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۷۳۳ فقره پرونده در تعزیرات حکومتی دامغان رسیدگی و مختومه شده است، اظهار داشت: در این راستا متخلفان اقتصادی درمجموع سه میلیارد و ۸۰ میلیون و ۳۰۷ هزار ریال جریمه و محکوم به پرداخت شدند.

وی با اشاره به اینکه در بخش تخلفات کالا و خدمات در این مدت ۵۳۹ فقره پرونده در تعزیرات حکومتی دامغان تشکیل‌شده است، افزود: سه مورد پرونده از قبل باقی‌مانده بود که درمجموع ۵۴۲ فقره پرونده رسیدگی و مختومه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشکیل ۱۸ فقره پرونده قاچاق کالا در دامغان

رئیس تعزیرات حکومتی دامغان بابیان اینکه متهمان این پرونده‌ها به پرداخت یک میلیارد و ۱۴۶ میلیون و ۱۴۴ هزار ریال جریمه محکوم شدند، تصریح کرد: عدم درج قیمت، گران‌فروشی، تقلب و کم‌فروشی مهم‌ترین تخلفات اقتصادی است که منجر به ارائه شکایت و تشکیل پرونده در تعزیرات حکومتی شد.

میر محمدی از تشکیل ۱۸ فقره پرونده قاچاق کالا در دامغان خبر داد و گفت: در شش ماه ابتدای سال ۱۶ فقره از پرونده‌های قاچاق کالا در دامغان رسیدگی شد و متهمان این پرونده‌ها به یک میلیارد و ۷۸۸ میلیون و ۸۲ هزار ریال جریمه محکوم شدند.

وی مقابله با پدیده قاچاق را در دستور کار دانست و اضافه کرد: زغال، چوب تاغ، لوازم‌آرایشی و بهداشتی و لوازم خوردنی و آشامیدنی از عمده‌ترین کالاهای قاچاق کشف‌شده در این شهرستان است.

وی با بیان اینکه ۱۷۵ فقره پرونده تخلف جرائم ویژه بهداشت، دارو و درمان در این مدت رسیدگی شده است، خاطرنشان کرد: متخلفان این بخش از جرائم به ۱۴۶ میلیون و ۸۰ هزار ریال جریمه محکوم شدند.

کد خبر 4755966

منبع: مهر

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی استان سمنان دامغان تخلف اقتصادی اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران ایلام گرگان سانحه تصادف قزوین زائران اربعین شهرکرد خطبه های نماز جمعه بازگشت زائران اربعین استانداری سمنان بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۹۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، علی محدثی نژاد گفت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان محموله لباس قاچاق به ارزش بیش از 8 میلیون تومان را هنگام بازرسی از یک دستگاه اتوبوس کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال کردند که در شعبه ی ویژه ی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان نهبندان رسیدگی شد.


وی افزود: شعبه پس از بررسی اوراق و محتویات پرونده ، اخذ استعلام های لازم و عدم ارائه مدارک گمرکی توسط متهم ، تخلف انتسابی را محرز دانسته و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم را به پرداخت حدود 23 میلیون تومان محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با آرای مراجع قضایی
  • جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان