Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@22:03:48 GMT

گوشت گوسفندی در سراشیبی کاهش قیمت

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۷۹۸۳۱

گوشت گوسفندی در سراشیبی کاهش قیمت

محسن مظفری زاده، مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: حداکثر قیمت فروش هر کیلوگرم گوشت گوسفندی بره و بدون دنبه ۹۰ هزار تومان اعلام شده است و در واحد‌های صنفی قصابی از تاریخ چهارم آبان ماه تا اطلاع ثانوی با همین قیمت در بازار یزد به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به ثبات قیمت گوشت مرغ در استان، تصریح کرد: در چند ماه گذشته قیمت مصوب دولتی گوشت مرغ ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان مشخص شد و همچنان نیز با همین قیمت به فروش می‌رسد.

مظفری زاده افزود: در صورتی که واحد‌ها محصولات دارای قیمت مصوب تنظیم بازار را بالا‌تر از قیمت اعلام شده عرضه کنند، بازرسان تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت برای واحد‌های متخلف پرونده تخلف تشکیل و برخورد قانونی خواهد شد.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان یزد با بیان اینکه نصب نرخ نامه برای واحد‌های صنفی الزامی است، تصریح کرد: مردم با توجه به نرخ نامه نسبت به خرید گوشت اقدام کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از واحد‌های صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم نصب نرخ نامه جهت رسیدگی با شماره تلفن ۳۶۲۹۱۷۱۹ یا ۳۶۲۸۲۵۵۱ واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ غ

قیمت مصوب دولتی گوشت گوسفندی اعلام شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتاق اصناف بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۹۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید

سید محمد رضا سیدحسینی گفت: پیش بینی می شود با این میزان جوجه ریزی چهار هزار و ۸۸۰ تن گوشت مرغ تولید و روانه بازار مصرف شود.

وی افزود: رکورد جوجه ریزی سال گذشته واحدهای صنعتی پرورش مرغ گوشتی سیستان و بلوچستان حدود ۲۴ میلون قطعه بوده که با این میزان جوجه ریزی، ۴۰ هزار و ۵۵۰ تن گوشت مرغ در استان تولید شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: به منظور افزایش ضریب خوداتکایی استان به گوشت مرغ ۳۲۷ واحد ۲۰ هزار قطعه‌ای مرغ گوشتی و ۱۵ واحد مرغ تخم گذار ۲۰ هزار قطعه‌ای با سرمایه‌گذاری بیش ۲۶ هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در حال ساخت است.

وی ادامه داد: هم اکنون ۴۰۰ واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه ای فعال با ظرفیت هشت میلیون قطعه در هر دوره در سیستان و بلوچستان مشغول تولید است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خانه‌های منطقه ۲۲ تهران چند؟
  • پیشنهادهای اصناف برای تدوین بخشنامه تبصره ماده ۱۰۰
  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • جهان در سراشیبی سقوط نرخ تولد
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • تامین ۷۰ درصدی لوله و اتصالات کشاورزی از تولیدکنندگان داخلی
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد