Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@04:49:19 GMT

بایدها و نبایدهای ترافیکی در هوای بارانی

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۷۹۸۷۴

رئیس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب به تشریح باید ها و نباید های ترافیکی در آب و هوای بارانی پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محمد رازقی اظهار داشت: با توجه به اینکه شاهد آغاز بارندگی‌های فصل پاییز در سطح معابر پایتخت هستیم، به رانندگان وسایل نقلیه توصیه می‌شود با توجه کامل به مقابل برانند، سرعت مجاز و مطمئنه را رعایت نمایند و در نظر داشته باشند با توجه به کاهش میدان دید راننده، رانندگی در این آب و هوا نیازمند دقت بیشتری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب در این رابطه افزود: رانندگان محترم توجه داشته باشند، هنگام بارش باران دید راننده محدود می‌گردد و میدان دید وی کاهش می‌یابد و احتمال بروز تصادف به مراتب بالاتر می‌رود.   رازقی ادامه داد: لذا لازم است تجهیزاتی مثل برف‌پاک‌کن، بخاری و ... که نقص آن‌ها می‌تواند در دید رانتده تاثیر گذار باشد، مورد بازبینی و در صورت نیاز رفع نقص قرار گیرند.    وی همچنین تأکید کرد: رانندگان محترم به‌صورت کامل قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند. لازم است این افراد به‌طور ویژه سرعت مطمئنه را رعایت نموده و توجه کافی به جلو در زمان بارندگی را مد نظر داشته باشند. عابرین پیاده نیز هنگام عبور از عرض خیابان به چراغ راهنمایی و عبور خودروها توجه کنند. همچنین موتورسواران حتماً از کلاه ایمنی استفاده کنند و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را به‌طور کامل مد نظر قرار دهند تا شاهد وقوع سوانح رانندگی نباشیم.   منبع: مهر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۹۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا اظهار کرد: دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرائم رانندگی است؛ یک، موضوع کیفیت دوربین‌ها و دو، دستکاری ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان است.

وی افزود: این دو عامل باعث شده است ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباهی برای افراد ارسال شود که برای پاک کردن این جرائم اشتباه، افراد به مراکز پلیس راهور مراجعه کنند.

حسینی بیان کرد: البته سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده‌سازی است و امیدواریم به‌زودی یعنی در سال ۱۴۰۳ بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

رئیس پلیس راهور گفت: در سال گذشته ۱۵۷ میلیون جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • هوای تهران دوباره سرد و بارانی می شود | پیش بینی هوای پایتخت در روزهای پایان هفته
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • زیارت اماکن مقدس عراق در هوای بارانی + فیلم
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • هوای ایلام از عصر امروز بارانی می‌شود
  • هوای ابری و بارانی در لرستان
  • هوای فارس، بارانی می‌شود
  • تهران دوباره بارانی می شود؟/ پیش‌بینی هوای تهران طی پنج روز آینده