Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر علمی چهارمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا با اشاره به درخشش دانش آموزان ایرانی در مسابقات جهانی علوم و اختراعات کره جنوبی ۲۰۱۹ گفت: دانش‌آموزان ایرانی در این مسابقات در حوزه‌های علوم اعصاب، فیزیک، شیمی، ریاضی و کامپیوتر موفق به دریافت مدال‌های مختلف شدند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا مهدی رشیدی جهان، دبیر علمی چهارمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا درباره مسابقات جهانی علوم و اختراعات کره جنوبی ۲۰۱۹ اظهارداشت: این مسابقات با حضور بیش از ۱۳ کشور در روز‌های ۱۸ تا ۲۲ اکتبر و با حمایت علمی دانشگاه KIST که یکی از ۴۰ دانشگاه برتر دنیاست، در کره جنوبی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در حاشیه این مسابقات مدال آوران جشنواره ملی ابن سینا در مسابقات جهانی اختراعات کره جنوبی ۲۰۱۹ با جناب شبستری سفیر ایران در این کشور دیدار و مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی درباره مقام‌ها و مدال‌های دانش آموزان افزود:
 نسترن عابدی در گروه علوم اعصاب مدال طلا و جایزه ویژه سازمان دانشمندان جوان اندونزی، مانوشا کیوانی نژاد در گروه علوم پزشکی مدال طلا و آرشا نیک سا در گروه فیزیک نیز مدال طلا را کسب کردند.

دبیر علمی چهارمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا ادامه داد: مبینا قنبری مدال برنز و جایزه ویژه Scorlabs و مرکز مخترعین جوان تونس و علیرضا قدیمی دیپلم افتخار و مدال ویژه گروه کامپیوتر را کسب کردند.

رشیدی جهان گفت: ارشیا محمد شفیعی و اعضای گروه مدال برنز گروه شیمی، علی داوری و اعضای گروه مدال برنز و رادین هادی و اعضای گروه دیپلم افتخار و مدال افتخاری مسابقه در گرایش شیمی را دریافت کردند.

چهارمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا با حضور بیش از پنج هزار نفر از دانش آموزان، مربیان و مدیران مدارس سراسر کشور در تاریخ ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ۹۸ در پردیس شمالی دانشگاه تهران با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت آموزش و پرورش و سازمان‌های علمی دیگر برگزار شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانش آموز ایرانی جشنواره ابن سینا مدال برنز گروه شیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۰۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مریل استریپ نخل طلای افتخاری جشنواره کن را دریافت می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از د رپ، جشنواره فیلم کن امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که مریل استریپ جایزه نخل طلای افتخاری هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن را دریافت خواهد کرد. استریپ این جایزه را در مراسم افتتاحیه (۱۴ می-۲۵ اردیبهشت) در سالن بزرگ سینما مولیر دریافت می‌کند.

پیشتر اعلام شده بود جورج لوکاس جایزه نخل طلای افتخاری را در مراسم اختتامیه (۲۵ می- ۵ خرداد) دریافت خواهد کرد.

استریپ ۷۴ ساله نخستین بار پس از دریافت جایزه بهترین بازیگر زن سال ۱۹۸۹ برای بازی در فیلم «فریادی در تاریکی» به کارگردانی فرد شپیسی برای دریافت جایزه به کن بازمی‌گردد.

این بازیگر در بیانیه‌ای، کسب جایزه در کن را بالاترین دستاورد در هنر فیلم‌سازی خواند و گفت: ایستادن در سایه کسانی که قبلاً مورد تجلیل قرار گرفته‌اند به همان اندازه هیجان‌انگیز است.

تیری فرمو نیز با یادآوری فیلم‌هایی چون «کرامر علیه کرامر»، «انتخاب سوفی»، «خارج از آفریقا»، «پل‌های مدیسون کانتی»، «شیطان پرادا می پوشد» و «ماما میا» گفت: مریل استریپ، تقریباً ۵۰ سال تجسم شاهکارهای بی‌شمار و بخشی از تخیل جمعی و عشق مشترک ما به سینماست.

امسال فیلم «پرده دوم» کوئنتین دوپیو با بازی لئا سیدو فیلم افتتاحیه جشنواره است.

گرتا گرویگ رییس هیات داوران و بازیگران لیلی گلادستون، اوا گرین، پیرفرانچسکو فاوینو و عمر سای، کارگردان‌ها نادین لبکی، خوان آنتونیو بایونا و هیروکازو کورییدا و فیلم‌نامه‌نویس و عکاس ترک ابرو سیلان اعضای هیات داوران را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 6095370

دیگر خبرها

  • برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم چگونه تصحیح می شود؟
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی پایا
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • مریل استریپ نخل طلای افتخاری جشنواره کن را دریافت می‌کند
  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در میبد