Web Analytics Made Easy - Statcounter

 غفور قاسم پور روز شنبه در جمع اعضای ستاد انتخابات شهرستان کرج افزود: با توجه کوهستانی بودن بخشی از روستاهای کرج  انتظار می رود صندوق های سیار به تمام این روستاها ارسال شود.

وی ادامه داد:همچنین با توجه به قرارگرفتن انتخابات در فصل اسفند و احتمال بارش های جوی نیاز است که ستاد پشتیبانی مدیریت بارش فعال شود تا مشارکت انتخاباتی در شهرها و روستای صعب العبور نیز به رونق خود پا برجا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه کرج گفت:  تکمیل طرح های شهری مقارن با فصل انتخابات و بهمن ماه است که شور و نشاط ویژه ای به شهر خواهد بخشید.

بخشدار آسارا نیز گفت: با توجه به موقعیت کوهستانی بخش آسارا، صندوق های سیار در روستاهای صعب العبور در فصل زمستان پیش بینی شده است.

صادق کمالی افزود: اقدام لازم برای برگزاری پرشور انتخابات در مناطق شهری وروستایی بخش آسارا پیش‌بینی شده است .

بخشدار آسارا همچنین از ارزیابی آنتن دهی تلفن همراه و فیبرنوری در روستاهای این بخش خبر داد و ادامه داد: در روستاهای تکیه سپهسالار و آزادبر با مساعدت وهمکاری شرکت ارتباطات سیار استان البرز آنتن دهی خطوط ارتباطات سیار راه اندازی و تقویت شد.

وی افزود:‌ ظرف یک ماه آینده زیرساخت های فیبر نوری از روستای سیرا تا روستاهای آسارا وتیکه فراهم  خواهد شد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفندماه جاری برگزار می شود.

اداره کل امور روستایی استانداری البرز تعداد روستاهای این استان را ۲۲۸ مورد اعلام کرده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه روستایی انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت سیاسی استانداری البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۰۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم

معاون استاندار تهران از برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس خبر داد و گفت: در حوزه انتخابیه تهران به دلیل کثرت نامزدها شمارش آرا طولانی بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، عباس جوهری ظهر امروز در شورای اداری شهرستان ورامین با اشاره به آمادگی استان تهران برای برگزاری انتخابات اظهار داشت: در دور نخست انتخابات از 10 حوزه انتخابیه، 8 حوزه تعیین تکلیف شدند و در دور دوم انتخابات شاهد برگزاری انتخابات در تهران و ورامین خواهیم بود.

 

.

 

وی افزود: در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس 32 نامزد انتخابات برای تصاحب 16 کرسی مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند و در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک نیز 2 نامزد برای تصاحب یک کرسی رقابت خواهند کرد.

معاون سیاسی استاندار تهران در ادامه گفت: بر اساس تقویم وزارت کشور برای انتخابات، کارها برای دور دوم انتخابات در استان تهران انجام می‌شود.

جوهری تصریح کرد: دور دوم انتخابات در مجلس شورای اسلامی، برای نخستین بار در تهران به‌صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد لذا امیدواریم به بهترین نحو انجام شود تا سنگ بنای خوبی برای ادوار آینده باشد.

اختصاصی| لیست 16 نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

معاون سیاسی استاندار تهران با بیان اینکه تمهیدات لازم در راستای آموزش کاربران اندیشیده شده خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه تهران به دلیل کثرت نامزدها شمارش آرا طولانی بود لذا امیدواریم در این انتخابات شمارش آرا در اولین فرصت انجام و به اطلاع مردم برسد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس/ رسیدگی به مسائل نابرابری اجتماعی
  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • دسترسی حمل‌و‌نقل‌ دریایی و هوایی به ارتباطات مخابراتی/آنتن‌های ماهواره‌ای سیار ساخته شد
  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است
  • الزام فرهنگسازی برای کتاب‌های الکترونیکی
  • دستور رئیس‌ جمهور برای اختصاص ۲۰۰ خودرو به کتابخانه سیار