Web Analytics Made Easy - Statcounter

دین محمدی معتقد است که استقلال کارش برای قهرمانی در این فصل خیلی سخت است.

طرفداری- پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد عیار اصلی این تیم در دیدار هفته آینده مقابل تراکتور مشخص خواهد شد.

سیروس دین‌محمدی، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌و‌گو با تسنیم، درباره پیروزی 2 بر صفر تیم استقلال مقابل پارس جنوبی در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت:

استقلال در نیمه اول خیلی خوب بازی کرد و هیچ فضایی به تیم حریف نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی این تیم می‌توانست گل‌های بیشتری هم بزند، ولی من از تعویض سجاد آقایی تعجب کردم. وقتی مربی یک بازیکن هجومی را بیرون می‌کشد فشار به خط هافبک و خط دفاع می‌آید. بعد از بیرون کشیدن آقایی، قائدی در خط حمله تنها شد و به نظرم تعویض او کمی عجولانه بود.

وی در مورد شعارهایی که هواداران علی امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال سر دادند و اینکه در هفته‌های گذشته با وجود نتایج خوب استقلال، اما همچنان این شعارها ادامه دارد، گفت:

من خودم هم از شنیدن این شعارها تعجب می‌کنم. هواداران که قرار نیست مدیریت باشگاه را تعیین کنند. آنها باید تیم محبوب‌شان و بازیکنانی را که دوست دارند، تشویق کنند. این شعارها اعتمادبه‌نفس بازیکنان را پایین می‌آورد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه با بیان اینکه عیار استقلال در دیدار هفته آینده مقابل تراکتور مشخص خواهد شد، تأکید کرد:.

البته پارس جنوبی تیم خوبی بود، اما استقلال امروز خیلی خوب بازی کرد. با این وجود باز هم عیار اصلی تیم‌ها مقابل تیم‌هایی مانند تراکتور، شهر خودرو و سپاهان مشخص می‌شود.

«آیا استقلال را به‌عنوان مدعی کسب عنوان قهرمانی می‌بینید؟»، دین‌محمدی در واکنش به طرح این سؤال بیان کرد:

بنده به‌عنوان یک استقلالی اگر تیم خوب بازی کند سعی می‌کنم همیشه حمایت کنم، اگر جایی هم انتقاد داشته باشم، سعی می‌کنم منطقی باشد. با این شرایط خیلی سخت است استقلال را مدعی قهرمانی بدانیم. با بازی‌هایی که از سپاهان، تراکتور و شهر خودرو دیده‌ایم و پرسپولیس هم که این هفته پنج گل به شاهین شهرداری بوشهر زد، مدعی بودن استقلال سخت است، مگر اینکه در نیم‌فصل تیم را تقویت کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۰۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، روز دیدار با ذوب آهن بود که نام رضا اسدی در فهرست این تیم قرار نگرفت تا ستاره سپاهانی ها دربی اصفهان را از دست بدهد و سپس مشخص شد که این بازیکن دچار مصدومیت شده و نتوانست تیمش را همراهی کند.

البته مصدومیت اسدی به طول انجامید چرا که او دیدار برابر ملوان و جدال روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی را نیز از دست داد تا مشخص شود آسیب دیدگی این بازیکن طولانی تر از چیزی است که تصور می شد.

حالا نیز تسنیم نوشته است که رضا اسدی بازی با پرسپولیس را هم از دست خواهد داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

دیگر خبرها

  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • از استقلال و پرسپولیس تا هوادار و پیکان/ شیپور جنگ برای سهمیه آسیایی
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون سهند تبریز