Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:53:49 GMT

شهدا اهل ترس نبودند/ عزت اسلام در دست جوانان

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۸۰۵۷۶

شهدا اهل ترس نبودند/ عزت اسلام در دست جوانان

به گزارش خبرنگار مهر، دومین شب از یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان لامرد و ۲۰ شهید گلزار شهدای کهوردان لامرد جمعه شب در جوار تربت پاک این شهیدان برگزار شد.

 سردار محمد احمدیان از راویان مطرح کشوری در این یادواره که با حضور باشکوه خانواده های معظم شاهد و ایثارگر برگزار شد، تصریح کرد: اگر برکت و نعمت و سربلندی ما حفظ شده به دلیل خون های پاک این شهیدان و قلب های پاک پدران و مادران است و به برکت همنشینی با شهدا هیچ وقت یاد و خاطره انها در اذهان پاک نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی اظهار کرد: شهدا در غربت اسلام قید همه چیز را زدند و به جبهه و جنگ سرازیر شدند و باید حافظ خون پاک آنان بود.

 او به ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت : حلقه مفقوده جامعه امروز ما این است که یا زهرا و یاحسین می گوییم اما به آن عمل نمی کنیم و شهدا، امام و ولی خود را خوب شناختند و به آن اقتدا کردند.

 وی افزود: خیلی ها امروز در تحریم کم آورده اند و دستانشان بالاست و نگاهی که رهبری به سمت جوان گرایی مدیران دارند این است که جوان ها را باید باور داشت و مدیر تراز انقلاب باید امام شناسی داشته باشد.

 او خلق شدن عاشورای حسینی را ناشی از عدم شناخت امام شناسی و همچنین عدم توجه به زمان دانست و تصریح کرد: خیلی ها شهدا را دوست دارند، اما در مملکت ما عده ای به دنبال حذف نام شهدا هستند، اما نمی دانند که شهدا در تسخیر جهان هستند و عراق، سوریه، یمن، بحرین، افغانستان و... از شهدای ما الگو پذیری می کنند.

 احمدی یکی دیگر از ویژگی های شهدا را توسل به ائمه اطهار(ع) و تکلیف محور بودن آنان دانست و گفت: باید ریسمان دلها را به امام زمان داد و نباید راه خود را گم کنیم و باید مواظب دلها بود و به کسانی که به دنبال عزت شهدا باشند افتخار کرد و نه کسانی که به دنبال حذف نام آنها هستند و  پایه های میز مسولین به رحمت خون شهیدان است.

 او گفت: شهدا اهل ترس نبودند و گوش به فرمان ولی خدا بودند و نباید دروغ را به خورد مردم داد، عزت اسلام دست جوانان است و باید آن را حفظ کرد و در مقابل دشمن ایستادگی کر  زیرا هر کجا ترسیدیم دشمنان یاغی تر شدند.

کد خبر 4756072

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد احمدیان یادواره شهدا لامرد اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران ایلام گرگان سانحه تصادف قزوین شهرکرد زائران اربعین خطبه های نماز جمعه بازگشت زائران اربعین استانداری سمنان بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۰۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند

در آستانه روز بزرگداشت مقام معلم و به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، همایش حکمت مطهر در سپاه صاحب الامر (عج) استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در این همایش گفت: آمریکایی‌ها تصور چنین انتقام سختی را از سوی جمهوری اسلامی را نداشتند.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی اضافه کرد: در اسلام ناب محمدی، معلم و تعلیم و تربیت جایگاه ویژه‌ای دارد و بر احترام به شأن و مقام و منزلت معلم تاکید شده است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ضمن قدردانی از برگزار کنندگان نمایشگاه کتاب اظهار کرد: متاسفانه جای کتاب زندگی نامه شهدا در نمایشگاه خالیست.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی با بیان اینکه یکی از افتخارات این انقلاب شهید لشگری بود، افزود: تمام دستاورد‌ها و موفقیت‌های امروز سپاه مرهون خون پاک شهدایی همچون لشگری، بابایی و سایر شهداست.

وی عزت اسلام را مدیون خون شهدا از صدر اسلام تا امروز دانست و گفت: پیوند و ارتباط با شهدا باید افزایش یابد تا در مسیر درست گام برداریم.

در پایان این مراسم از معلمان تقدیر به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود