Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم نوروزی در گفتگو با خبرآنلاین اظهار داشت: بسیج رسانه در استان البرز بالغ بر ۵۲۴ عضور دارد که جامعه هدف ما در ۱۲ عنوان دسته بندی می شوند.

وی با بیان اینکه اعضای بسیج رسانه تنها خبرنگاران نیستند، افزود: تمام افرادی که در افکار عمومی تاثیر دارند مانند فعالین رسانه، سردبیران و سرپرستان رسانه نیز می توانند عضو بسیج رسانه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بسیج رسانه استان البرز تصریح کرد: بسیج رسانه در استان البرز هفت سال است که فعالیت می کند و اکنون در ۷ شهرستان  استان کانون های فعال دارد.

نوروزی بیان کرد: جذب و ساماندهی اعضاء، برگزاری  برنامه های تفریحی، آموزشی و کلاس های سواد رسانه از جمله خدمات ارائه شده  می باشد.

وی گفت: علاوه بر برنامه های آموزشی جشنواره ابوذر نیز چندین سال است که در استان برگزار می شود و نفرات برتر نیز به جشنواره کشوری معرفی می شوند.

رئیس بسیج رسانه استان البرز با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس، اظهار کرد: انتخابات امر مهمی  است و برای داشتن فضایی  بدور از بداخلاقی و تاثیرگزاری هجمه های دشمنان برخی فاکتور ها نیاز است که رسانه ها در خلق این فاکتور ها بسیار تاثیرگزار هستند.

رئیس بسیج رسانه استان البرز گفت: قلم رسانه ها ارزشمند است و نباید فروخته و یا به هرطریقی چرخانده شود، بلکه باید به منافع ملی، کشوری و استانی توجه کنند.

وی  با اشاره به اینکه نقد با تخریب متفاوت است، خاطر نشان کرد: مطالبه گری یکی از خصوصیا اهالی رسانه است که باید چه در زمان انتخابات و چه در دیگر ایام انجام شود.

46

کد خبر 1314320

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی لیگ برتر نوزدهم ایالات متحده آمریکا سینمای ایران باشگاه استقلال خودرو خودروسازان باشگاه پرسپولیس کاریکاتور بازار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۰۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی پارسا عصر دوشنبه در همایش رسانه ای روایان پیشرفت که با همت بسیج رسانه و بسیج کارگری سپاه قدس گیلان در یکی از کارخانجات استان برگزار شد، اظهار کرد: کارگران چراغ راه توسعه و پیشرفت کشور هستند و با وجود تلاش این عزیزان است که تولید جان گرفته است.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با استناد از بیانات مقام معظم رهبری در حوزه روایتگری دستاوردهای انقلاب اسلامی اضافه کرد: روایت اول فرصت جولان رسانه ای دشمن را می گیرد و عرصه را برای روایت سازی ها شبهه انگیز تنگ می کند.

پارسا با اشاره به نقش محوری رسانه ها در جهاد تبیین بیان کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی سرلوحه کار رسانه ها قرار گیرد.

وی با اشاره به سیاه نمایی و القای یاس و ناامیدی در جامعه از سوی دشمن افزود: امیدافزایی همراه با مطالبه گری درست و به هنگام از جامعه رسانه ای و خبرنگاران دور از انتظار نیست.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه رسانه ها برای تبیین دستاوردهای انقلاب قلم فرسایی کنند، گفت: نقش رسانه ها در مردمی سازی اقتصاد و تولید و جریان سازی تولید و اشتغال محوری است.

پارسا با اشاره به اینکه رسانه بازوان قدرتمند تولید و صنعت به شمار می رود، اضافه کرد: تعامل تولیدگران و رسانه ها در راستای جهش تولید ضرورت دارد.

کد خبر 6092525

دیگر خبرها

  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها رسالت مهمی برعهده دارند
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود