Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ هوشنگ بازوند روز شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی استانداری در دفتر استاندار، با تقدیر از تلاش‌های "اصغر عظیمی‌مهر" مدیر کل سابق روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه، افزود: انصافا آقای عظیمی‌مهر مدیری پرتلاش بود که در دوران مسوولیتش هرچه در توان داشت صادقانه انجام داد و چون خود ایشان هم چندین بار درخواست کناره‌گیری داشتند در نهایت تصمیم گرفتیم سکان روابط عمومی استانداری را به مدیری تازه ‌نفس بسپاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سابق روابط عمومی استانداری کرمانشاه نیز در این مراسم باتقدیر از حمایت‌های مهندس بازوند استاندار کرمانشاه و مجموعه استانداری از اداره کل روابط عمومی استانداری، گفت: همگامی با مهندس بازوند استاندار کرمانشاه با توجه به تحرک‌کاری و حضور میدانی او، کاری طاقت‌فرساست.

اصغر عظیمی‌مهر، افزود: اما آنچه که این مشقت‌های کاری را میسر می‌کرد این است که به عینه می‌دیدیم که برای منافع مردم استان چه تلاش‌هایی انجام می‌دادند.

او گفت: با این وجود به نظر شخص خودم نیز این تغییر واقعا برای روابط عمومی استانداری ضرورت داشت و مهندس بازوند در تشخیص این موضوع به درستی و درایت عمل نمودند و بنده در هر جایگاهی اعم از کارشناسی یا مسوولیت باشم خدمتگزار و تابع تشکیلات بوده و منافع سازمانی را ارجح می‌دانم و با تمام وجود به مدیرکل جدید نیز کمک می‌کنم.

در این مراسم "وحید خسروی" به عنوان مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه حکم مسوولیت خود را از مهندس بازوند دریافت و از خدمات اصغر عظیمی مهر قدردانی شد.

وحید خسروی دارای سوابق کاری، آموزشی و اجرایی از جمله؛ مسوول روابط عمومی و مشاور عالی مدیرکل ورزش و جوانان، مدرس دانشگاه، فعال رسانه‌ای، خبرنگار، مجری و گزارشگر، مولف و پژوهشگر، دبیر هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه، مشاور کسب و کار و مسوول حوزه ریاست مدیرکل ورزش جوانان است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند روابط عمومی و اطلاع رسانی معارفه کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۰۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ۸۵۳ میلیارد تومان نقدینگی به صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته‌ای که گذشت

کوروش آسایش کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در هفته کاری که گذشت صندوق‌های با درآمد ثابت شاهد ورود نقدینگی ۸۵۳ میلیارد تومانی بودند در حالی که بازار سهام شاهد ورود هزار و ۲۵۷ میلیارد تومان پول افراد حقیقی بود و ارزش معاملات خرد حدود ۲۱ هزار و ۴۶۰ میلیارد تومانی برای بازار ثبت شد.

او افزود: در این هفته کاری صندوق‌های با درآمد ثابت چهار روز یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه به ترتیب ۴۱۳، ۶۲۰، ۳۷۱ و ۵۱۶ میلیارد تومان ورود نقدینگی را شاهد بودند و در یک روز کاری یعنی شنبه هزار و ۶۷ میلیارد تومان نقدینگی از این صندوق‌ها خارج شد.

گفتنی است، طبق مصوبات سازمان بورس، صندوق‌های درآمد ثابت موظف هستند که حداقل ۷۵ درصد از دارایی خود را به اوراق بهادار با درآمد ثابت، گواهی سپرده بانکی و سپرده بانکی اختصاص دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • ورود سامانه‌ ناپایدار به کرمانشاه
  • ورود ۸۵۳ میلیارد تومان نقدینگی به صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته‌ای که گذشت
  • ورود سامانه ناپایدار به استان کرمانشاه
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • نگاه قرارگاهی در حوزه فرهنگ استان کرمانشاه
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند