Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@13:04:37 GMT

خدمت‌رسانی به ۴۲۵ زائر اربعین حسینی در ایلام

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۸۰۸۲۵

خدمت‌رسانی به ۴۲۵ زائر اربعین حسینی در ایلام

دکتر پیمان اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تیم‌های فوریت‌ پزشکی اعزامی استان گیلان طی۱۱ روز گذشته حضور در منطقه دره شهر و مرز مهران ایلام بیش از ۴۲۵ نفر از زائران اربعین حسینی  خدمت امداد و درمانی ارائه کردند.

وی با بیان اینکه اکثر این مراجعات و امدادرسانی ها بصورت سرپایی بوده است، افزود: از این تعداد ۱۰۰ نفر به مراکز بهداشتی و درمانی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر اسدی به اشاره به رشد ۷۵ درصدی ماموریت‌های اورژانس گیلان در این مدت، گفت: اورژانس گیلان از ۲۰مهر تا یکم آبان ماه دو تیم فوریت‌های پزشکی شامل چهار کارشناس به همراه دو دستگاه آمبولانس مجهز برای امدادرسانی به مناطق مرزی اعزام کرد.

رئیس اورژانس گیلان تأکید کرد: این تیم‌ها تا پایان بازگشت همه زوار اربعین حسینی در منطقه حضور داشتند.

وی در ادامه به خدمات رسانی به زائرین جمهوری آذربایجان نیز اشاره  و تصریح کرد: علاوه بر دو تیم اعزامی به ایلام، در استان گیلان نیز موفق به خدمت رسانی به بیش از ۸۰۰ زائر جمهوری آذربایجان که از مرز آستارا وارد ایران شده و عازم کربلای معلی بودند نیز شدیم.

اسدی با بیان اینکه در طول این مدت علاوه بر تیم‌های مستقر در ایلام چهار تیم فوریت‌های پزشکی برای انتقال مصدومین و بیماران گیلانی به ایلام اعزام شدند، ادامه داد: اورژانس گیلان در این مدت با اعزام شش تیم مجهز فوریت‌های پزشکی موفق به انتقال هشت مصدوم و بیمار از ایلام، تهران و اراک به استان برای انجام ادامه درمان در مراکز آموزشی درمانی گیلان شده است.

کد خبر 4756062

منبع: مهر

کلیدواژه: اورژانس گیلان اربعین 98 اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران ایلام گرگان سانحه تصادف قزوین شهرکرد زائران اربعین خطبه های نماز جمعه بازگشت زائران اربعین استانداری سمنان بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۰۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اکبر حسینی محراب در نشست ستاد اربعین حسینی خوزستان که امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل سرسرای استانداری برگزار شد، گفت: مدیران استان باید چندبرابر برنامه‌ها و طرح‌های خود برای موضوع اربعین و آماده‌سازی خوزستان به منظور استقبال از زائران اربعین حسینی وقت و انرژی بگذارند.   وی بر پیش‌بینی و استفاده از امکانات برای ارائه خدمات به زائران در استان به بهترین شکل تاکید کرد و افزود: مسئولان کمیته‌های اربعین حسینی باید طرح‌های هر بخش مربوط به خود را حل کنند.   حسینی محراب با تاکید بر دستگاه‌های استان خوزستان برای استفاده از همه امکانات و تجهیزات خود برای فراهم‌سازی شرایط استقبال از زائران حسینی، ادامه داد: در حال حاضر اولویت استان بحث آماده‌سازی مسیر اربعین حسینی و طرف دیگر آماده‌سازی مرز‌ها برای برگزاری مراسم با شکوه اربعین حسینی کشور عراق است.   استاندار خوزستان اضافه کرد: علاوه بر آماده سازی مکان‌های اسکان زائران حسینی در ورودی‌های استان، باید از فضای مدارس، مساجد و یا مواکب در این ایام استفاده شود.   وی موکب‌داران را گرداننده اصلی اربعین حسینی دانست و گفت: مسئولان وظیفه ایجاد زیرساخت برای مواکب را دارند.   ولی الله حیاتی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان در ادامه این نشست گفت: در مراسم اربعین حسینی پارسال به همه صنایع و دستگاه‌های استان ابلاغ شد که ناوگان حمل و نقل خود را برای جابه جایی زائران استفاده کنند و برای امسال نیز باید این دستور صادر شود.   وی افزود: روسای کمیته‌های اربعین حسینی برنامه‌ها و طرح‌های مربوط به حوزه کاری خود را زمان‌بندی کنند تا بر اساس زمان باقی مانده اقدامات لازم انجام شود.   حیاتی ادامه داد: همه طرح‌های مربوط به آیین پیاده‌روی اربعین حسینی باید تا یکم مرداد امسال به پایان برسد.   خوزستان از جمله استان‌های کشور است که در ۱۳ سال اخیر میزبان و مسیر تردد زائران حسینی در ایام اربعین بوده است.

دیگر خبرها

  • واژگونی تیبا در محور مورچه خورت با ۵ فوتی و مصدوم
  • تصادف مینی‌بوس و لیفان در اتوبان آزادگان ۱۵ مصدوم داشت
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ۲۰۶
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • واژگونی کوئیک در جاده بهاباد-یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی کوئیک در جاده مهاباد - یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف ۲ خودرو در آزادراه امیرکبیر با ۷ فوتی و مصدوم
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین