Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@21:44:20 GMT

اسکان زائران امام رضا(ع) در میعاد منتظران

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۸۰۸۷۷

اسکان زائران امام رضا(ع) در میعاد منتظران

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به تداوم اسکان و پذیرایی از زائران غیرایرانی اربعین در این مکان مقدس، گفت: میزبانی از زائران رضوی و اقامه عزای رحلت نبوی و شهادت امامان حسن و رضا علیهماالسلام از برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در ایام پایانی ماه صفر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام یاسین حسین آبادی در تشریح برنامه های ایام پایانی ماه صفر در مسجد مقدس جمکران، اظهار کرد: این مکان مقدس در دهه پایانی ماه صفر با برنامه های متنوع میزبان زائران و منتظران می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: در ادامه خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، این مسجد همچنان در شبستان امام حسن عسکری(علیه السلام) میزبان زائران کشورهای افغانستان، پاکستان، هندوستان و آذربایجان است که از ایران برای بازگشت به کشورشان عبور می کنند، و علاوه بر اسکان در هر سه نوبت صبحانه، ناهار و شام به آنها خدمات تغذیه ارائه می کند.

وی درباره برنامه های این مسجد مقدس ویژه سالروز رحلت پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) و امامان حسن و رضا علیهماالسلام، ابراز کرد: در شب و روز 28 و 30 صفر برنامه سخنرانی و ذکر مصائب اهل بیت علیهم السلام با حضور سخنرانان و ذاکران اهل بیت(علیهم السلام) در میعادگاه منتظران برگزار و در روز رحلت حضرت رسول(صلی الله علیه و آله)، زیارت از بعید ایشان قبل از نماز ظهر قرائت می شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران تاکید کرد: علاوه بر این، برخی هیئت ها نیز در این ایام در مسجد مقدس جمکران حضور یافته و با مشارکت آنها آئین های عزاداری برگزار می شود.

حسین آبادی با اشاره به ویژه برنامه های پیش بینی شده برای کودکان و نوجوانان، گفت: این برنامه ها با محوریت سیره نبوی و سیره رضوی در مجموعه های گل نرگس و جوانه های انتظار مسجد مقدس جمکران تدارک دیده شده است.

وی اعلام کرد: برگزاری محافل انس با قرآن، پاسخ به سوالات شرعی، برپایی نمایشگاه و ارائه مشاوره به مراجعان نیز برای این ایام پیش بینی شده است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در پایان خاطرنشان کرد: میزبانی از زائران امام رضا(علیه السلام) که از مسجد مقدس جمکران برای زیارت به سمت مشهد مقدس می روند و اسکان آنها در شبستان کربلا تا پایان ماه صفر نیز در میعادگاه منتظران انجام می شود.

 

بیشتر بخوانید: آغاز به کار موکب «مع امام منصور» در مسجد جمکران برای میزبانی از زائران غیر ایرانی اجتماع عزاداران اربعین حسینی در مسجد جمکران/اسکان شبانه 40 هزار زائر اربعین طی هفته گذشته

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام رضا اهل بیت علیهم السلام صبحانه کربلا مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۰۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران

تعداد بازدید : 9 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لحظاتی از حضور مهمانان ویژه مسجد مقدس جمکران
  • گزارش تصویری | مراسم تدفین دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران
  • ببینید | لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران
  • آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم
  • فیلم/ لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در مسجد جمکران
  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران
  • پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت 
  • پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران 
  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند