Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@11:44:27 GMT

گروهی هر کاری دولت انجام می‌دهد، مخالفت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۸۱۳۳۹

محمود واعظی در پاسخ به این سوال که چرا هر وقت صحبت از اصل 59 قانون اساسی می شود به رئیس جمهور هجمه وارد می‌شود؟ گفت: گروهی مخالف دولت هستند و هر کاری که دولت انجام دهد و هر اتفاقی که بیفتد، با آن مخالفت می‌کنند. ناطقان: «محمود واعظی»، رئیس دفتر رئیس جمهور، در پاسخ به این سوال که «با توجه به اتمام مهلت قانونی پالرمو، رئیس جمهور چه تصمیمی خواهد گرفت؟ آیا آن را برای اجرا ابلاغ خواهد کرد؟» گفت: رئیس‌جمهور زمانی می‌تواند لایحه را ابلاغ کند که رئیس مجلس  لایحه را برای رئیس‌جمهور، ارسال کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او در ادامه اظهار کرد: طبق گفته حقوقدانان، پالرمو مهلت یک ساله‌اش در مجمع تشخیص به پایان رسیده و براساس آئین‌نامه داخلی مجمع تشخیص مصلحت نظام، پالرمو پَس فرستاده می‌شود و با توجه به اینکه مجلس و شورای نگهبان پالرمو را تصویب کردند، پس رئیس محترم مجلس می‌تواند آن را برای رئیس‌جمهور ارسال و رئیس جمهور هم برای اجرایی شدن، ابلاغ کند. رئیس مجلس حتما این موضوع را بررسی می کند.

محمود واعظی اظهار کرد: ایران بحث عضویت در FATF، ندارد. دولت و مجلس دو لایحه باقی مانده  در مجمع را تصویب کردند و باید ابلاغ شود. کسانی که جلوی این‌ها را گرفته‌اند باید به مردم توضیح دهند که مسئولیت این تصویب نکردن را می پذیرند. نمی‌توانند مقابل مردم مسئولیت نپذیرند و فقط کار را نگه دارند.

او در پاسخ به این سوال که چرا هر وقت صحبت از اصل 59 قانون اساسی می شود به رئیس جمهور هجمه وارد می‌شود؟ گفت: گروهی مخالف دولت هستند و هر کاری که دولت انجام دهد و هر اتفاقی که بیفتد، با آن مخالفت می‌کنند.

منبع: ایرنا برچسب ها: رئیس دفتر رییس جمهور ، محمود واعظی ، دولت ، مخالفت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رئیس دفتر رییس جمهور محمود واعظی دولت مخالفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۱۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهور در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رییس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

کد خبر 6093346

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • عزم جزم دولت برای به سرانجام رساندن مینی پالایشگاه دهدشت
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد