Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه تهران، به‌منظور ارتقای مهارت‌های تخصصی دانشجویان و دانش‌آموختگان، توسعه و هدایت پژوهش‌های دانشگاهی به سمت مسائل و موضوعات دارای اولویت جامعه و تقویت بنیه علمی و پژوهشی نهادهای مؤثر اجرایی، دانشگاه تهران و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تفاهم‌نامه بین محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران و علی اوسط هاشمی، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به‌منظور رشد و توسعه اقتصادی کشور و با هدف مهارت‌افزایی و ارتقای دانش حرفه‌ای دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه به امضا رسید.

از ظرفیت‌های مهم این تفاهم‌نامه، تأسیس «مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه تهران» در معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه است که می‌تواند نقش مهمی در افزایش مهارت‌های تخصصی دانشجویان برای ورود به بازار کسب و کار ارائه دهد. هم‌چنین افزون بر امکان شرکت دانشجویان در دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای، دانشجویان می‌توانند از امکانات و ظرفیت‌های زیرساختی موجود در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی استفاده کنند.

همکاری در زمینه توسعه پژوهش‌های کاربردی، هدفمندی پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان، گسترش فعالیت‌های بین‌الملل، فراهم ساختن بستر اشتغال مولد برای دانش‌آموختگان و استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی در انجام مأموریت‌های دانشگاه و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای را می‌توان از جمله رویکردهای این تفاهم‌نامه برشمرد.

انتهای پیام/

320 / 320 دانشگاه تهران سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای تفاهم‌نامه همکاری محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران علی اوسط هاشمی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه تهران سازمان آموزش فنی و حرفه ای تفاهم نامه همکاری رئیس دانشگاه تهران علی اوسط هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۱۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه مراغه گفت: به منظور ایجاد و گسترش همکاری‏‌های آموزشی، پژوهشی، عمرانی و سرمایه گذاری در تولید و توسعه محصولات دانش‏ بنیان، تفاهم نامه  مشترک همکاری دانشگاه مراغه با شرکت صنعتی فولاد ماهان تبریز منعقد شده است.

محمد زادشکوریان افزود: استانداردسازی و سرمایه گذاری در تولید و توسعه محصولات دانش بنیان با در نظر گرفتن کلیه امکانات طرفین اعم از فنّی، تولیدی، نیروی انسانی و اطلاعات، تجربه و تخصص از دیگر اهداف این تفاهم نامه صنعتی و آموزشی است.

وی اضافه کرد: بهره‏ مندی از توانمندی‏‌های نیروی انسانی، دانش فنّی، تجهیزات و امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی به منظور حل معضلات و چالش های صنعت فولاد در اولویت برنامه‌های دانشگاه مراغه و این شرکت خواهد بود.

به گفته رئیس دانشگاه مراغه، ایجاد زمینه برای کارآموزی دانشجویان و فرصت مطالعاتی اساتید در این تفاهم نامه آمده است.

در دانشگاه مراغه ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان منعقد شد
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری