Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- علی فتاحی، سرپرست فدراسیون والیبال گفت: یکی از مهمترین دلایلی که تصمیم‌گیری را برای ما سخت کرده همین فاصله کمی است که تا انتخابی المپیک باقی مانده است. تاریخ انتشار: 11:06 - 04 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۲۰۸۰

علی فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص وضعیت ایگور کولاکوویچ اظهار داشت: کولاکوویچ در حال حاضر در مرخصی به سر می‌برد و ما منتظر هستیم تا او به ایران برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر زمان که او برگشت در خصوص مسائل مختلف با این مربی صحبت خواهیم کرد. البته پیش از سفر کولاکوویچ به کشورش، جلسه طولانی با او داشتیم.

وی ادامه داد: در این جلسه پیرامون مسائل مختلف صحبت شد و انتظاراتی که از هم داشتیم هم عنوان کردیم. آن چیزی که مسلم است حال والیبال ما خوب نیست و نتایجی هم که تیم ملی کسب کرده راضی کننده نیست، مردم هم از این نتایج رضایت ندارند.

سرپرست فدراسیون والیبال در مورد اینکه آیا احتمال برکناری کولاکوویچ از هدایت تیم ملی والیبال وجود دارد یا خیر، تصریح کرد: هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و امکان دارد هیچ اتفاقی هم رخ ندهد. برای هر تصمیمی باید بررسی جامع داشته باشیم. تنها مسائلی که تا الان قطعی شده تاریخ بازگشت کولاکوویچ به ایران و همینطور تاریخ شروع اردو است.

فتاحی در پاسخ به این سوال که آیا منطقی است در فاصله کم تا مسابقات انتخابی المپیک تصمیم به برکناری کولاکوویچ گرفته شود، گفت: یکی از مهمترین دلایلی که تصمیم‌گیری را برای ما سخت کرده همین فاصله کمی است که تا انتخابی المپیک باقی مانده است. امیدوارم در نهایت بتوانیم تصمیمی بگیریم که به نفع والیبال کشور باشد.

وی درباره اینکه آیا احتمال دارد تعداد تیم‌های لیگ از 12 تیم بیشتر شود یا خیر، خاطرنشان کرد: ما لیگ را با 12 تیم قرعه‌کشی کرده ایم اما احتمال هر اتفاقی وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال علی فتاحی فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۱۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل

لیبروی اسطوره‌ای تیم برزیل به کارد فنی تیم ملی والیبال این کشور اضافه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی والیبال برزیل در حالی برای حضور در لیگ ملت‌های 2024 آماده می‌شود که پیش از این سهمیه حضور در المپیک پاریس را کسب کرده است.

اردوی یک هفته‌ای تیم والیبال ایران در برزیل و ژاپن

برناردو رزنده، سرمربی افسانه‌ای برزیلی‌ها که پس از مسابقات انتخابی المپیک، مجددا هدایت پرافتخارترین تیم جهان را بر عهده گرفته است، کادر فنی خود را معرفی کرد که سرجینیو سانتوز، لیبرو پیشین برزیل نیز عضوی از کادر فنی است.

سرجینیو 4 مدال المپیک و 2 عنوان قهرمانی جهان را با تیم ملی برزیل در کارنامه خود دارد.

تیم‌های ملی ایران و برزیل در هفته دوم لیگ ملت‌های 2024 از ساعت 6:30 بامداد 17 خرداد در ژاپن به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • اطلاعیه جدید سازمان سنجش درباره آزمون مقطع دکتری ۱۴۰۳
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم