Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که کمیسون عمران از قبل پیگیر افزایش نامعقول قیمت پروازها در برخی از ایام بوده و تا زمانی که به نتیجه برسد به پیگیری خود ادامه می‌دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علیم یار محمدی با اشاره به غیر قانونی بودن افزایش قیمت بلیت هواپیما در ایام خاص، بیان کرد: بارها در این زمینه از وزرای راه و شهرسازی و مسئولان سازمان هواپیمایی کشور طرح سوال کرده‌ایم اما پاسخ قانع کننده‌ای در این زمینه دریافت نکرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار کرد: فروش بلیت بالاتر از قیمت مصوب در ایام خاص غیر قانونی است. بر اساس گزارش‌ها آژانس‌هایی خاص بلیت‌ها را با قیمت معقول می‌فروشند اما برخی از چارترها هستند که بلیت‌ها را خریداری کرده و با قیمت بالاتر عرضه می کنند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس تصریح کرد: اینکه بعضا شاهد هستیم در ایام خاص که تقاضا بیشتر از سایر اوقات است، قیمت بلیت‌ها با افزایش غیر معقولی روبه رو می‌شود؛ قابل قبول نیست و دستگاه‌های نظارتی باید به این مسئله ورود کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: متاسفانه آنطور که باید و شاید بر مجموعه‌هایی که در فروش بلیت هواپیما نقش دارند، نظارت اعمال نمی شود. علی رغم پیگیری‌های انجام شده از سوی کمیسیون عمران مجلس نیز تا به حال به پاسخ قانع کننده‌ای نرسیده‌ایم.

وی افزود: کمیسیون عمران و بنده نیز این موضوع را تا زمانی که به نتیجه برسد، دنبال می کنیم  تا بتوانیم این مشکل را حل کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: افزایش بلیت هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۲۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com

سامانه بلیت‌فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن به نشانی ticket.tractor-club.com آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن در سامانه باشگاه تراکتور مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور و ذوب‌آهن در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸:۳۰ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه تراکتور دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی تراکتور و ذوب‌آهن

قیمت بلیت این دیدار () هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط تراکتور و ذوب‌آهن

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن را دارند، می‌توانند از طریق سامانه ticket.tractor-club.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 747363

دیگر خبرها

  • عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز جمعه ۷ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است