Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان با بیان اینکه بعضی از مدیران نسبت به اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در استان حساس نیستند گفت: افرادی که امکاناتی را از دولت گرفته و در میانه راه پروژه را رها کرده‌اند باید شناسایی و خلعیت شوند. ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدجواد فدائی صبح امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان با اشاره به اینکه مانع پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان و دلایل عقب‌ماندگی آنها باید مشخص شود اظهار داشت: باید مشخص شود که چرا از منابع صندوق توسعه ملی برای این پروژه‌ها استفاده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پروژه‌های پتروشیمی فجر کرمان و بافت کرمان در بانک‌ها تشکیل شده و در مرحله تشکیل کنسرسیوم بانکی قرار دارد گفت: پروژه پالایشگاه پلاسمای انسانی اگر متولی آن امکان فعالیت ندارد باید تغییر سرمایه‌گذار داده و سرمایه‌گذار دیگری برای اجرای آن جذب شود.

کارشناسان کارآمد و خبره در پروژه‌های اقتصاد مقاومتی کرمان بکارگیری‌ شوندپروژه‌های اقتصاد مقاومتی کرمان 24 درصد از برنامه زمان‌بندی عقب است70 درصد واحدهای تولیدی استان کرمان زیر ظرفیت اسمی کار می‌کنند

استاندار کرمان با اشاره به اینکه تکلیف منابع مالی پروژه پلاسما حل شده است و هیچ مشکلی ندارد افزود: با این وجود تا الان سرمایه‌گذار آن اقدامی نکرده و باید سرمایه‌گذار دیگری جذب کرد.

وی با اشاره به وجود افرادی که امکاناتی را از دولت گرفته و در میانه راه پروژه را رها می‌کنند گفت: این افراد باید شناسایی و خلعیت شوند و در آینده نیز با آنها همکاری نشود و امکانات گرفته شده از جمله زمین نیز باید به دولت برگردد.

فدایی با بیان اینکه بعضی از مدیران نسبت به اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در استان حساس نیستند تصریح کرد: این مسئله از گزارشی که می‌دهند و تسلط کافی که ندارند مشخص است.

وی با اشاره به اینکه مدیران موظف هستند گزارش دقیقی از آخرین وضعیت پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان ارائه کنند و پیگیری‌های لازم انجام شود گفت: رونق تولید در استان بسیار اهمیت دارد.

استاندار کرمان با بیان اینکه از هزار و 600 واحد تولیدی صنعتی موجود در استان 900 واحد راکد و نیمه تعطیل هستند افزود: دلیل راکد بودن را اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان در جدولی ارائه کرد اما بعد از آن هر چه همان جدول را خواستیم جدول دیگری به ما دادند که دلایل در آن مشخص نبود.

وی با اشاره به اینکه 100 واحد نیمه راکد در کل استان با تامین نیازهای شرکت مس فعال شده که بسیار ارزشمند است گفت: می‌توان با تامین کالاهای مورد نیاز شرکت‌های بزرگ استان توسط شرکت‌ها و واحدهای تولیدی کوچک آنها را فعال کرد.

انتهای پیام/ش

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۲۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحمزه خزایی عصر پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج سازندگی که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر ۲ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی سازماندهی شده در این استان فعالیت دارد.

وی با اشاره به اینکه از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت ماه هفته بسیج سازندگی نامگذاری شده است، افزود: شعار سال جاری این هفته «همه با هم بسیج خدمت‌رسانی» است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با بیان اینکه بسیج به عنوان گسترده‌ترین شبکه مردمی از بطن جامعه و جنس مردم همواره در همه شرایط در کنار مردم ایستاده است، خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی بسیج سازندگی به‌عنوان حلقه‌های میانی یکی از اساسی‌ترین گروه‌های سازمان یافته بسیج محسوب می‌شود که در بحث خدمات رسانی به مردم فعالیت دارد.

خزایی با اشاره به اینکه قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی و قرارگاه اقتصاد مقاومتی بر عهده بسیج سازندگی است، اضافه کرد: در بحث خدمات رسانی خصوصاً در روستاها و حاشیه شهر و همچنین امدادرسانی در حوادثی از جمله سیل و زلزله اقدامات ماندگاری به ثبت رسانده است.

وی از اجرای ۳۳۰ عنوان ویژه برنامه توسط نواحی و اقشار بسیج طی هفته بسیج سال جاری در این استان خبر داد و افزود: حضور در مصلاهای نماز جمعه و برپایی میز خدمت، دیدار جهادگران با مسئولان، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و برپایی ایستگاه‌های صلواتی از برنامه‌های این هفته در کرمانشاه است.

به گفته خزایی، اعزام بیش از ۲۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم، توزیع کمک‌های مومنانه، افتتاح چندین پروژه آبرسانی، برپایی نمایشگاه‌های عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی، همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی و… از دیگر برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در این استان است.

کد خبر 6095294

دیگر خبرها

  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 
  • نقش شوراها در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • وابستگی اقتصاد به بانک‌ها چالش‌آفرین است
  • بازدید دادستان تهران از دو شرکت‌ داروسازی
  • گلایه استاندار کرمان از بانک‌های خصوصی
  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است