Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-02@22:01:33 GMT

پیکه: اگر کاری داشتید این شماره تلفن من است! + عکس

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۸۲۴۰۰

پیکه: اگر کاری داشتید این شماره تلفن من است! + عکس

جرارد پیکه، مدافع باتجربه بارسلونا دیشب حرکت عجیبی برای تبلیغ جام تنیس دیویس انجام داد.

به گزارش شریان نیوز،جرارد پیکه قصد دارد به زودی یک تورنمنت تنیس در پایتخت اسپانیا برگزار کند و به همین دلیل در هفته‌های اخیر تلاش زیادی برای جذب مخاطب انجام داده است. قرار است در این رویداد بسیاری از تنیسور‌های بزرگ جهان شرکت کنند و مدافع بارسا دیشب حرکتی متفاوت برای ترغیب هواداران به تماشای این رقابت‌ها انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا پنجشنبه شب شماره تلفن خود را پخش کرد که دلیل این کار بخشی از تبلیغات تورنمنت تنیس دیویس کاپ که در ماه نوامبر در مادرید برگزار می‌شود بوده است.

جرارد پیکه شماره تلفن همراه خود را به صورت آنلاین به اشتراک گذاشت و بلافاصله هزاران پیام دریافت کرد. جرارد پیکه در توئیتر خود نوشت: اگر کاری داشتید این شماره تلفن من است؛ ۳۴۶۴۹۵۰۰۰۰۱

جرارد پیکه لحظاتی بعد تعداد زیادی پیام دریافت کرده و مدعی شد هفت هزار نفر با وی تماس گرفته اند. جرارد پیکه در این خلال یکی از هواداران رئال مادرید را برای هدیه دادن بلیط‌های این رویداد دعوت کرد و به وی گفت: "از اینکه به من احترام گذاشتید متشکرم. من می‌دانم که به عنوان یک هوادار رئال مادرید کار سختی است. "

این هوادار به جرارد پیکه توضیح داد که او عاشق تنیس بوده و او واقعا برای تماشای این مسابقات هیجان زده است. این هوادار به جرارد پیکه گفت: "صحبت کردن با شما بسیار هیجان انگیز است. "

 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۲۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین برد نوشاد در گرند اسمش عربستان

بعداز حذف سریع هدایی، نوشاد عالمیان به دومین برد پیاپی در رقابت‌های تنیس روی میز گرند اسمش در عربستان دست یافت.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش به میزبانی عربستان در حال برگزاری است و نوشاد عالمیان دارنده رنکینگ 68 دنیا در دومین دیدار خود در مرحله حذفی مقدماتی به مصاف آندریاس لونکو با رتبه بندی 88 جهان از اتریش رفت و در پایان توانست در 3 گیم متوالی حریف خود را شکست دهد و به مرحله سوم مقدماتی راه پیدا کند.

پیش از این امیرحسین هدایی مقابل حریف ۱۹ساله از رومانی تن به شکست داد و در همان اولین مسابقه حذف شد.

عالمیان برای راهیابی به جدول اصلی مسابقات باید با برنده دیدار محمد البیالی دارنده رنکینگ 62 دنیا از مصر و متئو موتی با رده بندی 147 جهان روبرو شود.

دیگر خبرها

  • دومین برد نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • دومین برد نوشاد در گرند اسمش عربستان
  • دومین برد پیاپی نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • حذف زودهنگام هدایی از گرند اسمش عربستان
  • حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • حذف زودهنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • استیون جرارد انتخاب می‌کند؛ لوییس سوارز یا فرناندو تورس؟ / فیلم
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم