Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@20:07:11 GMT

حاجی لک لک سرگردان در شهرستان سرباز زنده گیری شد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۸۲۴۳۱

حاجی لک لک سرگردان در شهرستان سرباز زنده گیری شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان از زنده گیری یک قطعه حاجی لک لک ناتوان و سرگردان در فضای سبز شهرستان سرباز خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید پورمردان در گفتگو با عصرهامون گفت: با حضور به موقع نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سرباز یک قطعه پرنده از نوع حاجی لک لک که به دلیل ناتوانی به یکی از فضاهای سبز سطح شهر پناه برده بود زنده گیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پرنده مذکور پس از زنده گیری به اداره دامپزشکی شهرستان منتقل و تحت درمان و تیمار قرار گرفت و پس از گذران دوران نقاهت و یافتن سلامت کامل در زیستگاه مناسب رهاسازی شد.


پورمردان با بیان اینکه این شهرستان محل مناسبی برای زمستان گذرانی این نوع پرنده است اضافه کرد: لک لک سفید یا همان (حاجی لک لک) 102 سانتیمتر طول دارد و در زمره بزرگترین پرندگان کنار آبزی (خشکی-آبزی) است. رنگ آمیزی پر و بالش به گونه ای است که از سایر پرندگان سفید، متمایز می شود. همچنین اغلب در کنار آب، روی یک پا، می ایستد.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۲۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یسنا زنده پیدا شد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان پس از پنج روز تلاش نیروهای هلال‌احمر، مردمی، بسیج، سپاه و فرمانداری‌های شهرستان‌های همجوار و غرب استان، کودک کلاله‌ای توسط پاراموتور و سگ‌های زنده‌یاب زنده پیدا شد.«یسنا دیدار» دختر چهار ساله روستای «یلی‌بدراق» بخش «پیشکمر» شهرستان کلاله از عصر یکشنبه نهم اردیبهشت ماه مفقود شده  بود و تجسس برای پیدا کردن توسط هلال‌احمر، نیروی انتظامی، نیروهای مردمی با تمامی تجهیزات و امکانات در چهار روز گذشته ادامه داشت که غروب پنج شنبه توسط کایت سوار هلال احمر در زمین های اطراف یلی بدراق پیدا شد .

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حاجی رحیمی، زاهدی و حجازی در شهرستان بن
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • صحنه ای زیبا از تخم‌گذاری یک پرنده روی آب در تالاب انزلی | ویدئو
  • تخم‌گذاری پرنده کشیم بزرگ در تالاب بین‌المللی انزلی + فیلم
  • یسنا زنده پیدا شد
  • کار ترانشه حاجی آباد به دستگاه قضا رسید
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از شکارچیان متخلف در سقز
  • آشیانه سازی و تخم گذاری پرنده کشیم بزرگ در تالاب بین المللی انزلی
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ (+عکس)