Web Analytics Made Easy - Statcounter

در یکی از بازی‌های لیگ دسته دوم فوتبال آلمان اتفاقی عجیب رخ داد که حاصل دخالت یکی از بازیکنان خارج از زمین مسابقه در جریان بازی بود. ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شب گذشته (جمعه) در جریان بازی تیم‌های فوتبال بوخوم و هولشتاین کیل در هفته یازدهم لیگ دسته دوم فوتبال آلمان اتفاق عجیبی رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 37 این بازی - زمانی که نتیجه یک بر صفر به سود هولشتاین بود -  تیم بوخوم حمله‌ای روی دروازه تیم میزبان ترتیب داد که با ضربه پایانی ضعیف مهاجمش سیلوره گانوولا امبوسی به هدر رفت اما قبل از اینکه توپ با شوت امبوسی با فاصله‌ای زیادی از دروازه از خط عرضی زمین بازی عبور کند، یکی از بازیکنان نیمکت‌نشین تیم بوخوم که داشت پشت دروازه تیمش خود را برای ورود به زمین بازی گرم می‌کرد، با پای خود آن را نگه داشت. داور هم با بررسی این صحنه به کمک داور ویدئویی (VAR) متوجه این موضوع شد و نه تنها میشاییل ابروین - بازیکنی که توپ را قبل از خروج از میدان گرفت - را با کارت زرد جریمه کرد بلکه یک پنالتی هم به سود تیم بوخوم اعلام کرد و این بار امباسی قدر این موقعیت را دانست و آن را به گل تبدیل کرد.

بوندس‌لیگا| ماینتس در خانه پیروز شد

با این حال گلزنی امباسی به لطف تصمیم جنجالی داور باعث فرار تیمش از شکست نشد و بوخوم با دریافت گل دوم در دقیقه 52 نتیجه را واگذار کرد. بوخوم با قبول این شکست که چهارمین باختش بود در رده شانزدهم جدول 18 تیمی بوندس‌لیگای دو قرار گرفت. هولشتاین اما 14 امتیازی شد و به رده ششم صعود کرد.

فیلم صحنه جنجالی این بازی را در زیر می‌توانید مشاهده کنید.

 

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT16 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال آلمان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال آلمان فوتبال آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۲۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف آلومینیوم رفت و در ضربات پنالتی به حریف خود باخت. پرسپولیس در حالی از این رقابت‌ها حذف شد که در طول بازی ۲ بار از حریف خود با اختلاف ۲ گل پیش افتاد، اما تلاش بازیکنان آلومینیوم و همچنین اشتباهات خط دفاعی پرسپولیس باعث شد تا بازی مساوی و به ضربات پنالتی بکشد.

در ضربات پنالتی هم وحید امیری پنالتی خود را خراب کرد تا آلومینیوم به برتری برسد و راهی مرحله بعد شود.

این اولین بار نبود که وحید امیری در یک بازی حساس پنالتی خراب می‌کند. او پیشتر هم در سال ۲۰۱۵ و در جام ملت‌های آسیا در استرالیا و در دیدار ایران مقابل عراق پنالتی خود را به تیرک زد تا کاپیتان عراق با گل کردن ضربه خود صعود تیمش را مسجل کند.

آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی و استقلال درباره آن بازی اینگونه تعریف می‌کند: پس از بازی و حذف شدن ما وحید حال خوبی نداشت. ما در هتل بودیم و من به عنوان بزرگتر تیم به اتاق وحید رفتم تا حالش را بپرسم. او خیلی دپرس بود و گریه می‌کرد. همان لحظه بازی امارات و ژاپن در حال برگزاری بود و جالب اینجاست که به پنالتی هم کشیده بود. در آن لحظه کیسوکه هوندا بازیکن با تجربه و معروف ژاپن پنالتی اش را به بیرون زد. من برای اینکه حال و احوال وحید امیری را عوض کنم به او به شوخی گفتم: هوندا ضربه اش را خراب کرد، تو که موتور براوو هم نیستی. پس گریه نکن.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • عجیب‌ترین پنالتی هفته چیپ بود!
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • اتفاق عجیب در تمرینات پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • راهکار عجیب گرم ماندن در لحظات پنالتی! (عکس)