Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در دیدار با شیخ "یعقوب شمس" امام جمعه اهل سنت کیش اظهار کرد: در نتیجه روابط حسنه مرزنشینان و مرزبانان کشور امنیت جزیره کیش تامین و این منطقه همچون نگینی زرین در آب های نیلگون خلیج همیشه فارس می درخشد.

وی افزود: حضور برخی از کشورهای فرامنطقه ای با تجهیزات جنگی سبب ایجاد اختلال در آرامش خاورمیانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جامعه نیز به جهت آن‌که تجهیزات جنگی برخی از کشورها نظیر آمریکا جز احساس ناامنی دستاوردی برای ملت به ارمغان نیاورده است، ناخرسند هستند.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان این مهم که سازمان ملل به عنوان یک نهاد بین المللی و مدعی امنیت و آرامش نتوانسته است به وظیفه خود به درستی عمل کند، تصریح کرد: سازمان ملل در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کند، بر اساس مطالبه مرزبانی جمهوری سلامی ایران خواسته شد که در منطقه حضور پیدا کنند و گوشی شنوا برای سخنان مردم باشند.

وی خاطرنشان کرد: کشورهای منطقه و حاشیه خلیج فارس تا چه وقت خدمتگزار جوامعی همچون آمریکا باشند؟ هزینه ها را بپردازند؟ کشورهای حوزه خلیج فارس باید به خود بیایند؛ چراکه مستکبران جهان در هرنقطه از دنیا که ورود کرده‌اند، جز نابودی آرامش مردم منطقه دستاوردی نداشته اند.

همکاری با مرزبانان کشور عبادت است

شیخ "یعقوب شمس" امام جمعه اهل سنت جزیره کیش نیز در این دیدار مرزنشینان، مرزبانان و دریابانان را برادر خود تلقی کرد و گفت: همکاری با این عزیزان به مثابه عبادت از وظایف دینی است.

وی خاطرنشان کرد: امنیت کشور از قوت جامعه واجب‌تر است؛ چراکه جمهوری اسلامی ایران متعلق به همه مردم این سرزمین است و سربلندی کشور نیز به منزله سربلندی همه ما است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش قاسم رضایی امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۲۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکرات نظامی مغرب و ناتو

وزیر دفاع مغرب با رئیس کمیته نظامی سازمان پیمان آتلانتیک شمالی «ناتو» درباره تقویت روابط دو جانبه گفت‌وگو کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «عبداللطیف لودبی» وزیر دفاع مغرب در محل کار خود با دریادار «راب پاور» رئیس کمیته نظامی پیمان آتلانتیک شمالی «نانو» درباره تقویت همکاری دوجانبه در منطقه مدیترانه گفت‌وگو کرد.

بر اساس بیانیه وزارت دفاع مغرب، این دیدار در چارچوب تلاش ناتو برای تقویت همکاری با کشورهای حاشیه دریای مدیترانه در رباط صورت گرفت و طی آن وضعیت امنیت منطقه و فرصت‌های همکاری با ناتو مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری رسمی مغرب، در این دیدار دو طرف درباره ابعاد مختلف همکاری ناتو و مغرب در خصوص آموزش و ارتقای توانمندی‌ها با هدف تامین امنیت در منطقه مدیترانه گفت وگو کردند.

تجهیز مغرب به جنگ افزارهای آمریکایی

در بیانیه وزارت دفاع مغرب آمده‌ است: رئیس کمیته نظامی ناتو، مغرب را یک بازیگر مهم در برقراری ثبات و امنیت در منطقه و مقابله با چالش‌های آن  دانست و ابراز امیدواری کرد که اجرای راهبردهای اصلاحی پادشاهی مغرب سبب استقرار صلح و ثبات میان کشورهای ساحلی دریای مدیترانه شود.

در پایان این دیدار دو طرف بر اراده مشترک مغرب و ناتو برای تقویت همکاری‌های دو جانبه در آینده  تاکید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رایزنی مقامات ایران و افغانستان بر افزایش روابط تجاری دو کشور
  • مذاکرات نظامی مغرب و ناتو
  • اندیشکده غربی مطرح کرد: نیاز شورای همکاری خلیج فارس به تهران برای تحقق چشم‌انداز جدید خود
  • نیاز شورای همکاری خلیج فارس به تهران برای تحقق چشم‌انداز جدید خود
  • باید به سواحل خلیج فارس به صورت یکپارچه نگریست
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان آتش‌بس فوری و پایدار در غزه شد
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است