Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه مستند «یکه سوار» که درباره زندگی حاج مهدی عراقی است، در چهار قسمت تهیه شده است.

قسمت اول از شروع مبارزات وی با جمعیت فدائیان اسلام است تا آشنایی با امام. قسمت دوم از عاشورای ۱۳۴۲ است تا تبعید امام و ترور حسنعلی منصور، قسمت سوم از دوران محکومیت و زندان است تا جشن سپاس و آزادی و قسمت چهارم از حضور در نوفل‌لوشاتو تا شهادت وی به دست گروهک فرقان در شهریور ۱۳۵۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه مستند «یکه سوار» در سالگرد سخنرانی تاریخی امام خمینی (ره) علیه لایحه کاپیتولاسیون در نوبت پخش قرار گرفته و از امروز، چهارم آبان، در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه، ساعت ۱۸ از شبکه سه سیما به نمایش در خواهد آمد.

در این مجموعه با سی نفر از چهره‌های سیاسی، مبارزان پیش از انقلاب، دوستان و خانواده‌اش گفتگو شده است.

علی اکبر ناطق نوری، محسن رفیق‌دوست، بهزاد نبوی، فرخ نگهدار، بهروز افخمی، عزت شاهی، احمد احمد، جواد حجتی کرمانی، عبدالمجید معادی‌خواه، محمدرضا طالقانی، محمود دعایی، اصغر رخصفت، ابوالفضل توکلی‌بینا، عصمت ایجادی، امیر عراقی، غلامحسین مداح، اصغر سلطان‌زاده، علی حجتی‌کرمانی، اصغر قریشی، حسین مهدیان، مصطفی حائری‌زاده، محمد خلیل‌نیا، رضا رفیع‌زاده، محمد هاشمی، کاظم بجنوردی، جلال صمصامی‌فرد، هاشم امانی، اسدالله صفا، حسن یزدی‌زاده و مهدی عبدخدایی شخصیت‌هایی هستند که حاج مهدی عراقی را در «یکه سوار» روایت می‌کنند.

تهیه کنندگی و کارگردانی این اثر را عبدالرضا نعمت‌اللهی بر عهده داشته است. تحقیقات و مصاحبه ها را سید مصطفی حسینی انجام داده است. تصویربرداری این اثر توسط بهادر خردمندکیا و محمد بنکدار انجام شده است و موسیقی این اثر بر عهده هدایت احمدزاده بوده است.

کد خبر 4756268

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی عراقی سینمای مستند شبکه سه سیما اربعین حسینی اربعین 98 کنفرانس بین المللی آیت الله جوادی آملی امام حسین ع معرفی کتاب پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی فلسفه پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی نقد کتاب پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات علوم انسانی مهدویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۳۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان
  • گل علی اصغر حسن زاده به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 1-3 ایران)
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان