Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر پژمان هانی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تعداد کل اعضای نظام صنفی کشاورزی شهرستان اردستان بیش از چهار هزار و ۸۰۰ نفر است که توانسته در سال ۹۸ بیش از ۱۷۰ نفر را عضو کند.

وی افزود: برای فعالیت کشاورزان و با پیگیری های  متعدد در سال ۹۸ بیش از ۲۶۰ پروانه فعالیت کشاورزی صادر و بیش از ۱۹۰ پروانه هم تمدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نائب رئیس نظام صنفی کشاورزی استان اصفهان گفت: با پیگیری ها و هماهنگی جهاد کشاورزی اردستان و بازدید کارشناسان از محل، بیش از ۸۰۰ نفر برای دریافت علوفه به سه شرکت معرفی شده اند.

هانی بیان داشت: با همکاری های خوبی که کمیته امداد در زمینه خدمات با این نظام صنفی داشته در سه سال اخیر بیش از ۴۰۰ نفر جهت دریافت خدمات معرفی شده اند که بر این اساس در پنج سال گذشته هم بیش از ۲۰۰ نفر برای دریافت تسهیلات به بهزیستی اردستان معرفی و خدمات دریافت کرده اند.

شهرستان اردستان از نصب کنتورهای هوشمند کشاورزی استقبال کرده است

وی تصریح کرد: اردستان از اولین شهرستان‌های استان اصفهان بود که از کنتورهای آب کشاورزی استقبال خوبی کرد اما در ادامه و برای ذخیره آب مصرفی خود با اداره منابع آب منطقه ای به مشکل برخورد که در این زمینه ظلم هایی به کشاورزان شده است.

نائب رئیس نظام صنفی کشاورزی استان اصفهان و رئیس نظام صنفی کشاورزی شهرستان اردستان ابراز داشت" منطقه اردستان در چند سال اخیر  با کشت درخت های پسته روبرو بوده است و از این نعمت طلای سبز بهره می برد اما هنوز مکانی برای بسته بندی وجود ندارد که کشاورزان  متضرر می شوند.

هانی همچنین وجود یک مرکز تحقیقات پسته در اردستان را لازم دانست و گفت: با ایجاداین مرکز کارهای کارشناسی برای روند رو به رشد تولید این محصول  انجام می شود.

کد خبر 4755492

منبع: مهر

کلیدواژه: پسته قانون نظام صنفی کشاورزی اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران ایلام گرگان قزوین سانحه تصادف شهرکرد زائران اربعین خطبه های نماز جمعه بارش باران بازگشت زائران اربعین استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۳۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در بازرسی ماموران انتظامی از یک واحد صنفی در شهرستان فلاورجان هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص های ترک اعتیاد غیر مجاز کشف و ضبط شد .
سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست :اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • ۴۳ هزار معلم آموزش دانش‌آموزان استان کرمان را به‌عهده دارند
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب را تهدید می‌کند
  • خاموشی چاه‌های کشاورزی در رفسنجان
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب خراسان رضوی را تهدید می‌کند
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • لزوم همراهی علم و عمل در رشته‌های روانشناسی و مشاوره