Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار لرستان گفت: ۲۵۰ میلیارد تومان از طریق فاینانس و ماده ۵۶ برای بازسازی جاده سیلزده خرم‎آباد - پلدختر تصویب شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید موسی خادمی روز شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران افزود: در این راستا با توافق های انجام گرفته بانک های سپه و ملی به ترتیب ۱۵۰ و ۱۰۰ میلیاد تومان اختصاص می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: معادل این رقم نیز توسط سازمان برنامه و بودجه کشور تقبل شده و چنانچه اعتبارات اختصاص یافته، پرداخت شود کار بازسازی این جاده روند بهتری خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بازسازی جاده خرم آباد - پلدختر ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد تصریح کرد: قراردادفاز اول این طرح با بیش از ۲۲۰ میلیارد تومان بسته شده اما تاکنون ۴۵ میلیارد تومان از این مبلغ تخصیص یافته است.

استاندار لرستان گفت: جاده طراحی شده جدید هشت کیلومتر تونل دارد که ساخت آن هزینه بر است بنابراین باید اعتبارات تصویب شده، هرچه زودتر تخصیص یابد چراکه جاده فعلی در حد تردد محلی است.

خادمی افزود: تامین آب شرب و راه روستایی، احداث دیواره ساحلی و لایروبی رودخانه ها مشکلات اصلی مناطق سیل زده هستند که در تمامی این بخش ها اعتبارات جدید برای استان پیشنهاد شده است.

وی ادامه داد:‌همچنین به تازگی ۱۱۴ میلیارد تومان برای زیرساخت های کشاورزی مناطق سیلزده شامل ایستگاههای پمپاژ و جاده های بین مزارع مصوب شده و لرستان در خصوص مبادله موافقتنامه و قراردادهای بازسازی سیل رتبه نخست را دارد.

وی اضافه کرد: نقاط پرخطر باید شناسایی شوند و فرمانداران و جهاد کشاورزی نسبت به شناسایی و تجهیز فضاهای خالی برای انبار هلال احمر در مواقع بحران احتمالی اقدام نمایند.

سیل فروردین ماه امسال ۱۰ هزار میلیارد تومان به زیرساخت های لرستان خسارت زد.

 

بیشتر بخوانید: گزارش عملکرد ارتش در مناطق سیل‌زده آغاز عملیات امدادی در مناطق حادثه دیده در سیل / بارش بیش از 230 میلی متر باران در مدت کمتر از 24 ساعت در گیلان / غرق شدن یک نفر درسیلاب

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاده سازمان برنامه و بودجه سیل مدیریت بحران مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۳۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از طریق پیام‌ها و لینک‌های جعلی

سرهنگ اکبر محمدجعفری گفت: در موضوع واریز سود سهام عدالت به حساب شهروندان و بحث کالابرگ و موارد این چنینی سوءاستفاده‌هایی از طرف مجرمین و کلاهبرداران سایبری صورت می‌گیرد و پیامک جعلی ارسال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • کلاهبرداری از طریق پیام‌ها و لینک‌های جعلی
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • هشدار سطح زرد هواشناسی اصفهان درباره موج جدید بارش‌های همرفتی