Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- قریب به ۷ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از مطالبات معوق بانک‌ها در شش ماهه اول امسال از سوی ادارات اجرای اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور وصول شده است. تاریخ انتشار: 13:20 - 04 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۲۱۴۲

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، قریب به ۷ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از مطالبات معوق بانک‌ها در شش ماهه اول امسال از سوی ادارات اجرای اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور وصول شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شش ماهه اول سال ۱۳۹۸، مبلغ ۷۲ هزار و ۸۸۹ میلیارد ریال از مطالبات معوق بانک‌ها با رشد ۱۴۶ درصدی به نسبت مدت مشابه سال گذشته از سوی ادارات اجرای سازمان ثبت وصول شده است.

بیشتر بخوانید.

برخورد قاطع با دفاتر ازدواج و طلاق متخلف

بر اساس این گزارش، در این مدت ۱۰۲ هزار و ۳۴۸ پرونده شامل اجرائیه‌های چک‌های بلامحل، مهریه و اسناد تعهدی، اسناد رهنی و شرطی بانکها، قرارداد‌های داخلی بانک‌ها و سایر پرونده‌ها در ادارات اجرای اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به صورت الکترونیکی تشکیل که از این تعداد ۴۴ هزار و ۹۶ پرونده مختومه شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اداره ثبت اسناد و املاک کشور اسناد تعهدی مطالبات معوق بانک ها اسناد رسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۳۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان

ایسنا/کرمان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی و واریز مبلغ به حساب آن دستگاه‌ها، از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر، تعیین تکلیف کنند. 

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی هشتم اردیبهشت ماه با اشاره به قانون مولدسازی و ظرفیت آن اظهار کرد: اداره کل اقتصاد و دارایی به عنوان متولی امر، در صورت عدم همکاری ادارات دولتی در اجرای مولدسازی، اقدامات لازم را انجام دهد. 

وی با اشاره به تصمیم گیری درباره املاک مازاد آموزش و پرورش، برق منطقه‌ای، علوم پزشکی رفسنجان و منابع طبیعی استان کرمان در روزهای اخیر بیان کرد: ۷۰ میلیارد تومان اعتبار حاصل از فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان به حساب آن دستگاه‌ها وارزی شده است.

معاون استاندار کرمان مهلت مولدسازی را محدود اعلام کرد و از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر تعیین تکلیف کنند. 

وی اظهار کرد: تاکنون ۱۶ مصوبه به ارزش ۶۵۰۰ میلیارد تومان از مرکز برای تهاتر پروژه‌های نیمه تمام استان کرمان مانند تکمیل سد نساء بم، ساختمان آموزش و پرورش و احداث بیمارستان جایگزین شفا مجوز گرفته شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک نتیجه اثربخشی اصلاحات در حوزه حقوقی است
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک دی
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • کاهش ۳۰ درصدی پرونده‌های معوق قضایی استان
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح