Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم شایان ضمن اشاره به فعالیت‌های ممنوع در واحد‌های صنفی پیرایشگاه مردانه اظهار داشت: واحد‌های صنفی پیرایشگاه مردانه اجازه ندارند مدل‌هایی که طرح و یا اسم روی سر مشتری ایجاد می‌شود را کار کنند.

رئیس اتحادیه پیرایشگران مردانه شهرستان بوشهر افزود: استعمال دخانیات در واحد‌های صنفی پیرایشگری مردانه ممنوع است و هیچ واحد صنفی اجازه ندارد مشتری‌هایی که وسایل شخصی ندارند را بپذیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز داشت: در سال‌های اخیر پاکسازی صورت با ماسک و بخور صورت و شمع بین آقایان بوشهری طرفداران زیادی پیدا کرده که تقریبا همه واحد‌های صنفی این فعالیت را انجام می‌دهند.

رئیس اتحادیه پیرایشگران مردانه شهرستان بوشهر ادامه داد: گریم داماد و فروش وسایل پیرایش از دیگر خدماتی است که در این واحد‌های صنفی انجام می‌شود.

شایان در ادامه ضمن اشاره به فعالیت‌های تخصصی پیرایشگاه‌های مردانه خاطرنشان کرد: در حال حاضر پنج واحد صنفی پیرایشگاه در شهرستان بوشهر به صورت تخصصی در زمینه پیرایش موی کودکان فعالیت می‌کنند که این نوع کار با استقبال مناسب والدین بوشهری مواجه شده است و انتظار می‌رود در آینده تعداد واحد‌های صنفی که این گونه کار‌ها انجام می‌دهند افزایش یابد.

رئیس اتحادیه پیرایشگران مردانه شهرستان بوشهر ابراز داشت: در حال حاضر ۱۵۰ پروانه کسب پیرایشگاه در شهرمرکز استان و ۴۰ پروانه کسب در بخش مرکزی صادر شده است و حدود ۵۰ واحد صنفی نیز جهت کسب پروانه کسب اقدام کرده‌اند.

منبع:فارس
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدل مو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۳۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا

ایسنا/گیلان سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از پلمب ۲ تالار پذیرایی متخلف به علت عدم رعایت قوانین مربوطه خبر داد.

سرهنگ جعفر عدلی‌مژدهی امروز، هشتم‌ اردیبهشت‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس در راستای پیشگیری از وقوع جرائم، اظهار کرد: پلیس با تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود بر واحدهای صنفی، درصدد کاهش جرائم است.

وی با بیان اینکه با هدف ساماندهی و تحقق برنامه‌های پیشگیرانه در تالارهای پذیرایی، طرح کنترل و نظارت بر این اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی طی چهار روز گذشته در شهرستان صومعه‌سرا به مرحله اجرا درآمد، افزود: در این مدت شش تالار مورد بازدید قرار گرفت.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان صومعه‌سرا با اعلام اینکه در این راستا برای یک واحد اخطار پلمب صادر، به سه واحد تذکر داده و دو واحد صنفی متخلف نیز به علت عدم رعایت قوانین مربوطه پلمب شد و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری به عمل آمد، تصریح کرد: متصدیان واحدهای صنفی متخلف با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اصناف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • ممنوع شدن صید ماهی مرکب
  • ۵ صفحه مجازی هنجارشکن مسدود شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد