Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سیدمحمود میرفیضی اظهار داشت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان "جویبار" با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک محتکر دارو و لوازم پزشکی قاچاق و غیرمجاز شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی، با همکاری نمایندگان اداره صنعت، معدن و تجارت و شبکه بهداشت و درمان شهرستان جویبار، در بازرسی از محل فعالیت متهم بیش از ۱۰۰ هزار قلم انواع دارو و و لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق، کمیاب و فاقد مجوز کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار میرفیضی، ارزش مجموع کالاهای قاچاق و همچنین احتکار شده توسط متهم از سوی کارشناسان را بالغ بر۱۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: محل مورد نظر پلمب و متصدی این واحد صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه هدف از احتکار و قاچاق کالا ضربه به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان ارزاق و سایر نیازمندی های عمومی است، از مردم خواست که در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند.

کد خبر 4756382

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی مازندران سردار میرفیضی قاچاق اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران ایلام گرگان قزوین سانحه تصادف شهرکرد زائران اربعین خطبه های نماز جمعه بارش باران استانداری سمنان بازگشت زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۴۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده قاچاق فروش غیرمجاز ۱۸ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت گاز یارانه ای به ارزش سه میلیارد و ۹۹۳ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده و تحویل آن به شرکت پخش فرآورده های نفتی لار برای توزیع در جایگاه های سوخت، متخلف را به پرداخت هفت میلیارد و ۹۸۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته سالاری، شعبه همچنین به دلیل بهای مال از دست رفته، سه میلیارد و ۹۹۳ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی گفت: بازرسان شرکت پخش فرآورده های نفتی گزارش این تخلف را با همکاری حراست شرکت کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093312

دیگر خبرها

  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • کشف ۳۰۸ قطعه شی تاریخی چندهزارساله در چالوس
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد