Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-01@04:37:45 GMT

بایدها و نبایدهای ترافیکی در آب و هوای بارانی

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۸۴۱۳۵

بایدها و نبایدهای ترافیکی در آب و هوای بارانی

تین نیوز

رئیس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب به تشریح باید ها و نباید های ترافیکی در آب و هوای بارانی پرداخت.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سرهنگ محمد رازقی اظهار داشت: با توجه به اینکه شاهد آغاز بارندگی‌های فصل پاییز در سطح معابر پایتخت هستیم، به رانندگان وسایل نقلیه توصیه می‌شود با توجه کامل به مقابل برانند، سرعت مجاز و مطمئنه را رعایت نمایند و در نظر داشته باشند با توجه به کاهش میدان دید راننده، رانندگی در این آب و هوا نیازمند دقت بیشتری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب در این رابطه افزود: رانندگان توجه داشته باشند، هنگام بارش باران دید راننده محدود می‌ شود و میدان دید وی کاهش می‌یابد و احتمال بروز تصادف به مراتب بالاتر می‌رود.

رازقی ادامه داد: بنابراین لازم است تجهیزاتی مثل برف‌پاک‌کن، بخاری و... که نقص آن‌ها می‌تواند در دید راننده تاثیر گذار باشد، مورد بازبینی و در صورت نیاز رفع نقص قرار گیرند. 

وی همچنین تأکید کرد: رانندگان به‌صورت کامل قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند. لازم است این افراد به‌طور ویژه سرعت مطمئنه را رعایت نموده و توجه کافی به جلو در زمان بارندگی را مد نظر داشته باشند. عابرین پیاده نیز هنگام عبور از عرض خیابان به چراغ راهنمایی و عبور خودروها توجه کنند. همچنین موتورسواران حتماً از کلاه ایمنی استفاده کنند و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را به‌طور کامل مد نظر قرار دهند تا شاهد وقوع سوانح رانندگی نباشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۴۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!

راننده پیشین فرمول یک نظر خود را در مورد وضعیت بازار رانندگان این مسابقات به اشتراک گذاشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسکای اسپورتس؛ آنتونی دیویدسون به عنوان راننده پیشین فرمول یک و کارشناس کنونی این مسابقات گفت: من واقعاً احساس می‌کنم که بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است. نمی‌دانم این آخر هفته چه اتفاقی رخ خواهد  داد.

دیویدسون افزود: احساس می‌کنم رانندگان جدید به فرمول یک خواهند آمد و برخی رانندگان کنونی ممکن است بروند. این یک تغییر بسیار بزرگ در فرمول یک خواهد بود.

رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس

اخیراٌ مشخص شد فرناندو آلونسو قرارداد خود را با استون مارتین تمدید کرده است و نیکو هالکنبرگ در پایان این فصل هاس را ترک خواهد کرد. این راننده آلمانی چند روز با آئودی به توافق رسید. در ابتدای سال جاری نیز اعلام شد که لوئیس همیلتون از فصل آینده از مرسدس به فراری می‌رود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • زیارت اماکن مقدس عراق در هوای بارانی + فیلم
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • هوای فارس، بارانی می‌شود
  • تهران دوباره بارانی می شود؟/ پیش‌بینی هوای تهران طی پنج روز آینده