Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-06@19:06:44 GMT

مقام انصارالله به دیدار ظریف می رود

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۸۴۳۶۷

به گزارش صدای ایران از فارس، محمد عبدالسلام 20 مرداد سال جاری نیز با حضور در محل وزارت امور خارجه کشورمان با ظریف دیدار کرده بود.
ظریف در آن دیدار با ابراز تاسف از کشتار مردم مظلوم یمن و محاصره پنج ساله این کشور خواستار توقف هر چه سریع تر جنگ و رفع محاصره یمن شد.
وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید بر اینکه راهکار حل بحران یمن سیاسی است، افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره از انجام گفتگوهای یمنی- یمنی و اجرای کامل توافقات استکهلم حمایت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن و هیأت همراه 22 مرداد ماه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
گفتنی است، عبدالسلام همچنین 26 مرداد ماه در نشست سه‌جانبه ایران، انصارالله یمن و سفرای 4 کشور اروپایی در تهران حضور یافت و در پایان حاضران بر توقف هر چه سریع‌تر جنگ و دست‌یابی به راهکار سیاسی تأکید کرده و خواستار تسریع در ارسال کمک‌های انسانی به مردم یمن شدند.(اینجا بخوانید)
دولت نجات ملی یمن شنبه شب 26 مرداد ماه «ابراهیم محمد محمد الدیلمی» را به عنوان سفیر فوق‌العاده و سفیر تام الاختیار جمهوری یمن در ایران انتخاب کرد.
«محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله و رئیس هیأت ملی مذاکرات صلح یمن، انتخاب محمد الدیلمی به عنوان سفیر فوق العاده یمن در ایران را به وی تبریک گفت و تاکید کرد که تعیین سفیر یمن در ایران با هدف تقویت عملکرد تشکیلاتی در چارچوب تدابیر شورای عالی سیاسی و دولت نجات ملی است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ظریف انصارالله یمن صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۴۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان خواستار سرمایه‌گذاری تاجران روسی در افغانستان شد

ارگ طالبان از دیدار مولوی عبدالکبیر با دیمیتری ژیرنوف، سفیر روسیه در کابل خبر داده است.

مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی رئیس الوزرای طالبان در دیدار با سفیر روسیه در کابل گفت رابطه این گروه با مسکو به نفع هر دو جانب است و سبب ثبات و پیشرفت در منطقه می‌شود.

وی مناسبات میان طالبان و مسکو را «مهم و دوستانه» خوانده و از سرمایه‌گذاران روسی خواسته است تا در افغانستان سرمایه‌گذاری کنند.

در همین حال، طالبان به نقل از ژیرنوف نیز نوشته‌اند که وی خواستار گسترش مناسبات میان این گروه و مسکو است.

پیش از این، میخاییل گالوزین، معاون وزیر خارجه روسیه گفت که به رسمیت شاختن طالبان به تشکیل حکومت فراگیر بستگی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سفیر نیوزلند در ایران: از سفر به قزوین هیجان زده شده ام
  • علی اکبر صالحی با سفیر عربستان دیدار کرد
  • طالبان خواستار سرمایه‌گذاری تاجران روسی در افغانستان شد
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • قدردانی طالبان از تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • انصارالله یمن پیشنهاد میزبانی صنعا از دفتر سیاسی حماس را داد
  • رایزنی طالبان با ترکیه در کابل
  • سفر نیچروان بارزانی به تهران
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • مقام انصارالله: ایران حیثیت اسرائیل را از بین برد