Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حساس‌ترین رقابت لیگ برتر جوانان هرمزگان تیم‌های ستارگان بندر کلاهی و پاس بندرلنگه به مصاف هم رفتند و تیم بندر کلاهی با پیروزی در این دیدار به صدرنشینی خود ادامه داد.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ستارگان بندر کلاهی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه استان هرمزگان پتانسیل و بازیکنان خیلی خوبی دارد ازاین‌رو لیگ برتر فوتبال جوانان هرمزگان نیز بازی‌های جذابی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد جمادی پور افزود: تیم پاس بندرلنگه تیمی بسیار عالی است و هم در رده جوانان و هم بزرگ‌سالان توانایی‌های بالایی دارند.

وی تصریح کرد: بازیکنان ما نیز زحمت بسیاری کشیدند، هرچند به دلیل گلی که خوردیم کمی احساسی بازی کردند اما توانایی خود را لحظه‌به‌لحظه بیشتر کردند و درنهایت توانستیم بازی را ببریم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ستارگان بندر کلاهی عنوان کرد: ما بازیکنانی که با آن‌ها کار می‌کنیم را مربیان فردا می بیبینیم چراکه برای آینده آن‌ها برنامه‌ریزی کرده‌ایم و نگاهمان به آن‌ها تنها کسب مقام قهرمانی نیست.

جمادی پور خاطرنشان کرد: پیشرفتی که بازیکنانمان به دست می‌آورند برای ما بسیار مهم است و ما پیشرفت بازیکنان خود را برابر با قهرمانی می‌دانیم.

وی اضافه کرد: اگر نتیجه در این لیگ نتیجه‌ای نگرفتیم و قهرمان نشدیم  هم چیزی از دست نداده‌ایم چراکه بازیکنان خیلی خوبی را در استان هرمزگان معرفی کردیم که می‌توانند برای آینده استان افتخارآفرین باشند.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ستارگان بندر کلاهی بیان کرد: استان هرمزگان بازیکنان بسیار خوبی دارد به‌گونه‌ای که لیگ‌های استان‌های دیگر شاید حتی به‌اندازه نصف بازیکنان لیگ برتر جوانان هرمزگان نتوانند بازی کنند و توانایی بازیکنان ما را نداشته باشند.

جمادی پور اظهار کرد: یکی از مشکلات ما این است که متأسفانه تنها در فصل مسابقات جمع می‌شویم، ایراد دیگری که می‌توان گرفت زمان‌بندی بازی‌هاست به‌صورتی که ما در یک هفته چندین مسابقه داریم؛ در لیگ انگلیس هم تعداد و حجم بازی‌ها به این شکل نیست.

وی ادامه داد: با این وضعیت توانایی‌های بازیکنان دیده نمی‌شود و مجبوریم تغییراتی ایجاد کنیم که کیفیت مسابقات را پایین‌تر می‌آورد؛ اگر بازی‌ها به‌صورت هفته‌ای و در روزهای تعطیلی که بچه‌ها مدرسه ندارند برگزار می‌شد، عملکرد بازیکنان نیز بالاتر می‌رفت و کمک بزرگی به لیگ می‌شد.

سرمربی تیم فوتبال جوانان پاس بندرلنگه نیز در گفت‌وگو با ایسنا، عنوان کرد: این بازی از نظر تاکتیکی و فنی فوق‌العاده بود، هرچند ما آمده بودیم که صدرنشینی جدول را از دست ندهیم اما با اشتباهاتی که داشتم متأسفانه بازی را باختیم و صدرنشینی را از دست دادیم.

رضا صادقی تصریح کرد: تیم ستارگان بندر کلاهی ازلحاظ فنی تیم بسیار خوبی است و از کادر فنی بسیار خوبی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: همه بازیکنان تیم جوانان پاس بندرلنگه متعلق به بندرلنگه هستند و در این چند سال سعی کردیم مجموعه خوبی را باهدف آینده‌نگری برای تیم بزرگ‌سالان بسازیم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان پاس بندرلنگه تصریح کرد:  متأسفانه استان هرمزگان اکنون در سطح اول فوتبال کشور بازیکنان کمی دارد و این در حالی است که پتانسیل‌های بسیار خوبی در بین جوانان هرمزگانی داریم؛ اگر داوری‌ها و مدیریت‌های بهتری در سطح جوانان باشد جایگاه بهتری در سطح کشور خواهیم داشت.

صادقی خاطرنشان کرد: جوانان نزدیک‌ترین رده به بزرگ‌سالان هستند و عازم خدمت سربازی می‌شوند و ازاین‌جهت به مشکل برمی‌خوریم و نیاز به مدیریت بهتری در رده جوانان داریم.

وی اضافه کرد: اگر نظم و شکل مسابقات بهتر باشد و داوران بهتری مسابقات را داوری کنند قطعاً لیگ با کیفت تری را در هرمزگان شاهد خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال جوانان پاس بندرلنگه بیان کرد: بازی امروز نشان‌دهنده نتیجه پایانی نیست چراکه ستاره تیم ما امروز در بازی حضور نداشت؛ ازاین‌رو من مطمئن هستم و ایمان دارم که تیم پاس بندرلنگه قهرمان لیگ برتر فوتبال جوانان هرمزگان خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه هرمزگان استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۴۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز گذشته ساعت 17 در تهران یک بازی بین تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان در رده جوانان در دسته دو برگزار می شود.

در این بازی کمک داور گل یکی از این دو تیم را مردود اعلام می کند و همین باعث جرقه یک زودخورد شدید بین داور و اعضای تیم یکه گلشان مردود شده می شود.

در فیلمی که در زیر مشاهده می کنید کمک داور به شدت از سوی برخی افراد مورد حمله قرار می گیرد و جالب است که سایر داوران فقط نظاره گر این برخورد فیزیکی هستند.

خبرنگار آنا از هیئت فوتبال تهران درباره این حادثه جویا شد که اعلام شد همان دیروز سید میرشاد ماجدی رئیس هیئت فوتبال تهران نامه برخورد با خاطیان این درگیری را داده و برای آنها دستور موقت صادر شده و قرار است با افراد درگیر در این ماجرا برخورد شدید شود.

متاسفانه در سالهای گذشته در بخش های پایه به خصوص در دسته جات پایین تر به دلیل مسائل مالی و اهمیت نتیجه گیری برای مالکان تیم ها از این نوع اتفاقات زیاد رخ داده اما هیئت فوتبال تهران در نظر دارد برای سال جدید مدل برگزاری مسابقات را با گکاه شتیم ها تغییر دهد تا این تنش های زشت ایجاد نشود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم