Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره ورزش وجوانان نیشابور از اعزام تیم بوچیای این شهرستان به نمایندگی از خراسان رضوی به مسابقات لیگ باشگاهای کشور در بابلسر خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محسن کاوه آهنگر در این خصوص گفت: تیم بوچیای نیشابور به نمایندگی از خراسان رضوی برای اولین بار جهت شرکت در مسابقات لیگ باشگاهای بوچیای کشور در بابلسر با حمایت هیئت جانبازان و معلولین شهرستان به این مسابقات اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: رقابت های باشگاه های بوچیا کشور در هر دو گروه آقایان و بانوان به میزبانی بابلسر و با حضور تیم های کلبه مهربانی، آسایشگاه فیاض‌بخش، هیئت نیشابور، آسایشگاه کهریزک، شهریار، پیام، بهزیستی گلستان، هیئت سمنان، هیئت مازندران، باور سبز، پیروزی، هیئت ارومیه، هیئت گلستان، هیئت زنجان، هیئت اردبیل، هیئت خراسان‌جنوبی، هیئت یزد، تالار تشریفات ماه عسل گرگان برپا خواهد شد.
گفتنی است؛ مسابقات بانوان در روزهای ۴ تا ۸ آبان ماه و مسابقات بخش مردان در روزهای ۱۱ تا ۱۵ آبان ماه انجام می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: مسابقات لیگ برتر تنیس‌ روی‌ میز بانوان به میزبانی خراسان رضوی برگزار خواهد شد آغاز مسابقات ملی رفاقت مهر مردان جمعیت هلال‌احمر در یزد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهزیستی جانبازان خراسان رضوی مردان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۵۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دراین اردو   کشتی گیران نونهال از سراسر استان زیر نظر مربیان مجرب با انجام  تمرینات و مسابقات تمرینی و انتخابی خود را برای شرکت در مسابقات کشوری آماده می کنند.

مسابقات کشوری  دوازدهم اردیبهشت در تهران برگزار خواهد شد .

این اردو به میزبانی هیئت کشتی پیرانشهر ودر سالن کشتی  این شهربرگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور