Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-02@03:01:56 GMT

پیروزی پرگل پرسپولیس در بازی دوستانه

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۸۵۱۴۸

پیروزی پرگل پرسپولیس در بازی دوستانه

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه به مصاف تیم اترک بجنورد رفت که این بازی با نتیجه پنج بر سه به سود سرخپوشان به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بازیکنانی که در بازی روز گذشته به میدان نرفتند و یا دقایق کمی بازی کردند امروز در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم اترک بجنورد رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم اترک  فیروز کریمی است که قبل از بازی با کادر فنی پرسپولیس و افشین پیروانی خوش و بش گرمی انجام داد.

با نظر کادر فنی، تیم پرسپولیس با این ترکیب در بازی مقابل اترک بجنورد بازی را آغاز کرد :

بوژیدار رادوشویچ، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، آدام همتی، احسان حسینی، حسین ماهینی، بشار رسن، فرشاد احمدزاده، جونیور براندائو، مهدی عبدی و امیر روستایی.

در دقیقه ۵، پاس عمقی احسان حسینی به امیر روستایی با فرار این بازیکن همراه شد که مدافع حریف روی او خطا کرد و داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد. فرشاد احمدزاده این پنالتی را به گل تبدیل کرد تا بازی یک بر صفر شود.

در دقیقه ۱۴ بشار رسن بعد از پشت سر گذاشتن دو بازیکن اترک با دروازه‌بان حریف تک به تک شد اما ضربه‌اش به کرنر رفت. بشار قبل از شروع تمرین با کالدرون، خواگین، کریم باقری صحبت کرد. او دقایقی نیز با افشین پیروانی درباره دلایل تاخیر خود در بازگشت به تهران صحبت کرد و نماینده‌اش هم دو روز قبل در باشگاه توضیحاتی داده بود.

در دقیقه ۱۶ تیم اترک پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب یک ضربه آزاد شد که شوت خوب بازیکن این تیم به وسیله رادشویچ به کرنر فرستاده شد.

در دقیقه ۲۱ حرکت ترکیبی بازیکنان پرسپولیس در محوطه جریمه به مهدی عبدی رسید که پاس عرضی او را امیر روستایی به راحتی وارد دروازه حریف کرد.

در دقیقه ۲۵ احسان حسینی از سمت راست دروازه حریف، توپ را ارسال کرد که روستایی با ضربه سر، گل سوم را به ثمر رساند.

در دقیقه ۳۲ ارسال بازیکن اترک بجنورد در داخل محوطه جریمه را رادوشویچ به طور ناقص دفع کرد که توپ بعد از برخورد به شجاع خلیل زاده وارد دروازه پرسپولیس شد تا بازی سه بر یک شود.

در دقیقه ۴۰ بازیکنان اترک روی یک ضدحمله خطرناک پشت مدافعان پرسپولیس صاحب توپ شدند که با یک پاس عرضی، مهاجم این تیم در موقعیت تک به تک، گل دوم اترک را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه 3 بر 2 دنبال شود.

نیمه اول این دیدار دوستانه با نتیجه سه بر دو به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

در ابتدای نیمه دوم، سیامک نعمتی و سعید حسین‌پور به جای سیدجلال حسینی و احسان حسینی وارد زمین شدند.

در دقیقه ۵۳ روی ارسال سیامک نعمتی، جونیور براندائو با ضربه سر دقیق دروازه اترک را برای چهارمین بار باز کرد.

در دقیقه ۵۵ مهاجم اترک شوتی سنگین روانه دروازه پرسپولیس کرد که توپ بعد از برخورد به تیر، وارد دروازه شد و بازی ۴-۳ شد.

در دقیقه ۵۹ شوت زیبا و از راه دور سعید حسین‌پور به تیر دروازه اترک خورد.

در دقیقه ۶۲ باز هم خط حمله پرسپولیس خطرساز شد و این بار جونیور بود که با شوتی محکم تیر دروازه حریف را به لرزه درآورد.

در دقیقه ۸۲ مهدی عبدی با پاس عمقی خود جونیور را با دروازه‌بان حریف تک به تک کرد که این مهاجم برزیلی توپ را گل کرد و بازی ۵-۳ شد.

این دیدار دوستانه در نهایت با نتیجه ۵ بر ۳ به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال اترک بجنورد افشین پیروانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۵۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در هفته سی و سوم لالیگا امشب از والنسیا میزبانی می‌کند. بارسا این بازی را به خوبی آغاز کرده بود و روی جریان بازی کنترل مناسبی داشت تا اینکه در دقیقه 22 توسط فرمین لوپز به گل رسید.

شادی بارسا برای این گل خیلی کم بود چراکه در دقیقه 27 گل تساوی والنسیا روی یک اشتباه عجیب از سمت مارک آندره تراشتگن به ثمر رسید.

ویدئو: 331394

مدافعان بارسا روی حمله تیمی که از زمین خودی شروع شده بود به سمت جلو حرکت کرده بودند که توپ در میانه میدان لو رفت. بازیکنان والنسیا توپ را به زمین حریف فرستادند و بازیکنان بارسا که اعتقاد داشتند مهاجم حریف در آفساید حضور داشته، برای مهار آن تلاش خاصی نکردند.

به همین دلیل رونالد آرائوخو با مکث زیاد به دنبال هوگو دورو رفت. شماره 9 والنسیا هنوز به توپ نرسیده بود و تراشتگن زودتر از او از دروازه خارج شد تا توپ را مهار کند. اشتباه بزرگ او در همین لحظه رخ داد.

این دروازه‌بان آلمانی سعی کرد به سبکی که تقریبا از مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن مونیخ، دیده می‌شود با مهارت توپ را با آرامی از بالای سر مهاجم والنسیا عبور بدهد که در این امر ناکام ماند.

دورو توپ را با سرش کنترل کرد و درحالیکه آرائوخو هنوز به او نزدیک نشده بود موفق شد با یک ضربه ساده دروازه خالی بارسا را باز کرده و بازی را به تساوی بکشاند.

دیگر خبرها

  • رونالدو و مانه: النصر فینالیست می‌شود
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟