Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال روز گذشته با برتری سرخابی‌های پایتخت مقابل تیم‌های جنوبی و توقف صدرنشینان  به پایان رسید. در جمع تیم‌های بالای جدولی پرسپولیس با برد پُرگل مقابل شاهین شهرداری بوشهر خود را بیش از پیش به صدر جدل نزدیک کرد و آبی پوشان هم در ادامه روند بردهایشان مقابل شاگردان فراز کمالوند در پارس جنوبی به سومین برد پیاپی لیگ برتری رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم های خوزستانی صنعت نفت و فولاد هم حالا از بالانشینان لیگ محسوب می‌شوند.

تیم فوتبال تراکتور تبریز در روزی که برای نخستین بار دروازه خود را در لیگ برتر نوزدهم باز شده می‌دید، با نتیجه ۲ بر یک در آبادان مقابل صنعت نفت مغلوب شد و ۱۷ امتیازی باقی ماند. تیم صدرنشین سپاهان هم با تساوی بدون گل مقابل سایپا تهران فرصت افزایش اختلاف امتیاز نسبت به تعقیب کننده‌ها  را از دست داد و با ۱۸ امتیاز کماکان صدرنشین باقی ماند.

بیشتر بخوانید: گل‌محمدی در تمرینات شهرخودرو حاضر شد

اما تنها بازی هفته هشتم که به تعویق افتاد، دیدار بین تیم‌های شهرخودرو خراسان و گل گهر سیرجان بود که با درخواست آستان قدس رضوی به علت تعطیلات روز‌های پایانی ماه صفر و حجم بالای مسافران به این شهر، به ۲۴ آبان موکول شد. مشهدی‌ها با نتایج به دست آمده در هفته هشتم با یک بازی کمتر نسبت به تراکتور و سپاهان و با ۱۶ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند.

تا زمان برگزاری بازی عقب افتاده شهرخودرو و گل گهر، دیدار‌های هفته نهم و دهم لیگ نوزدهم نیز انجام می‌شود و با فرض بر  اینکه شرایط امتیازی تیم‌های بالای جدولی به همین شکل باقی بماند، شاگردان گل محمدی این فرصت را دارند تا با برتری مقابل شاگردان مجید جلالی در تیم تازه لیگ برتری شده سیرجانی، به صدر جدول لیگ برسند. اتفاقی که پیش از این، مسئولان تیم شهرخودرو از آن صحبت کرده بودند و هدفشان در لیگ امسال را فقط  کسب سهمیه آسیایی معرفی نکردند.

بیشتر بخوانید:  حمیداوی:‌جلسه‌ای با گل‌محمدی برگزار نکردم/ آقایان برای جلب توجه حاشیه‌سازی می‌کنند

البته تیم شهرخودرو این روزها را بدون حاشیه پشت سر نگذاشت و صحبت‌هایی درباره جدایی گل‌محمدی از این تیم به دلیل برخی مشکلات مالی به گوش رسید. موضوعی که البته با واکنش و تکذیب مدیران شهرخودرو مواجه شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۵۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سپاهان برای دیدار مقابل استقلال خوزستان؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر

سپاهان و استقلال خوزستان در نقش جهان به مصاف هم می روند.

طرفداری | سپاهان در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ خلیج فارس از ساعت 18:10 پذیرای استقلال خوزستان است.

ترکیب 11 نفره سپاهان برای این دیدار بدین شرح است: 

پیام نیازمند، هادی محمدی، فرشاد احمدزاده، محمد کریمی، رامین رضاییان، سیاوش یزدانی، رضا شکاری، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو و کاوه رضایی

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل نساجی
  • ترکیب سپاهان برای دیدار مقابل استقلال خوزستان؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • حلالی: پرسپولیس با جبران یک امتیاز، صدرنشین می‌شود و قهرمان لیگ
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • چادرملو صدرنشین لیگ برتر شمشیربازی اسلحه اپه شد
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است