Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@19:28:51 GMT

در رئال پسری احمق بودم ولی در میلان بالغ تر شده ام

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۸۵۲۴۱

در رئال پسری احمق بودم ولی در میلان بالغ تر شده ام

تئو سال 2017 بود که با حواشی بسیار از اتلتیکو به رئال پیوست ولی نتوانست جانشینی مناسب برای مارسلو باشد.

به گزارش "ورزش سه"، تئو هرناندز پس از سال ها تبدیل به اولین بازیکنی شد که به طور مستقیم از اتلتیکو راهی رئال شده با وجود اینکه حتی یک بازی رسمی نیز برای اتلتیکو انجام نداد. او فصل 17-2016 به صورت قرضی در آلاوس بازی کرد و آنقدر درخشید تا رئالی ها را به جلب خود متقاعد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تئو که فصل گذشته قرضی برای سوسیداد بازی می کرد، تابستان به باشگاه میلان پیوست.

 

 

 

 

ستاره فرانسوی-اسپانیایی در مورد دوران حضورش در رئال گفت:« جوان بودم و کارهای احمقانه ای انجام دادم. همان کارهای احمقانه باعث شد تا هم توهین های زیادی بشنوم و هم انتقادات از من شدت بگیرد ولی حالا در میلان بالغ تر شده ام و دیگر یک پسر احمق و چموش نیستم. الان بیشتر وقتم را در خانه و با خانواده می گذارانم و تمام تمرکزم روی فوتبال است. در رئال که بودم، رفتارم عاقلانه نبود و همین به ضررم تمام شد.»

 

 

 

 

تئو پس از حرف زدن با پائولو مالدینی اسطوره میلان و مدیر فنی حال حاضر این تیم، تصمیم گرفت به باشگاه ایتالیایی بپیوندد:« مالدینی یک اسطوره است. او نه تنها برای میلان که در تاریخ فوتبال نامی ماندگار است. حرف های او متقاعد کننده بود و پس از مشورت با ایجنتم خیلی سریع به توافق رسیدیم. زمان زیادی برای پاسخ مثبت به میلان صرف نشد.

رویای من فتح لیگ قهرمانان با میلان است ولی در ابتدا باید سهمیه را کسب کنیم. الان از رتبه های بالای جدول به دور هستیم و مشخص نیست چه زمانی میلان به جایگاه واقعی خود بر می گردد ولی مسیری که طی می کنیم، درست است. تیم خوبی داریم و معتقدم می توانیم حداقل به رتبه چهارم جدول برسیم.»

 

آث میلان رئال مادرید مالدینی تئو هرناندز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آث میلان رئال مادرید مالدینی تئو هرناندز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۵۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!

به گزارش "ورزش سه"، میلان شنبه شب در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم سری آ ایتالیا باید در ورزشگاه خانگی یوونتوس برابر این تیم به میدان برود و بازی نسبتا دشواری را برابر این حریف قدیمی پیش رو خواهد داشت.

عملکرد نه چندان خوب روسونری در رقابت‌های این فصل باعث شده است که انتقادهای بسیاری از کادر فنی و بازیکنان این تیم مطرح شود و شرایط پس از مسجل شدن قهرمانی اینتر با کسب پیروزی برابر این تیم در دربی شهر میلان در هفته‌ای که گذشت برای آنها بسیار سخت‌تر شده است.

پیولی دقایقی قبل در نشست خبری پیش از بازی برابر یوونتوس حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران درباره این بازی و شرایط تیمش پاسخ داد.

سرمربی میلان با اشاره به فشردگی برنامه تیمش در ماه آوریل گفت:«شرایط قطعا باید همینطور باشد و اهمیت این بازی برای ما بسیار زیاد است که متاسفانه به دلیل نتایج نه چندان خوب اخیر بیشتر هم شده است. تمرکز ما باید روی این باشد که بتوانیم فصل را در جایگاه دوم به پایان ببریم. حالا ۱۰ روز سخت را در پیش داریم.

ما نمی‌توانیم با وجود ناراحتی‌ای که از آن رنج می‌بریم و ناامیدی‌ای که به هواداران‌مان دادیم متوقف شویم. بنابراین، باید اشتیاق خودمان را برای بازسازی نشان دهیم و منسجم بمانیم و ثابت کنیم که انگیزه بسیاری برای دیدارهایی که تا پایان فصل باقی مانده است داریم. ما از این شرایط رنج می‌بریم اما وظیفه‌ای داریم که باید به آن عمل کنیم.»

او درباره شرایط تیمش برابر یوونتوس اضافه کرد:«ما باید بجنگیم و با تمام وجود بازی کنیم، طوری که انگار آخرین دیداری است که به میدان می‌رویم. باید متمرکز و مصمم باشیم. می‌خواهیم از جایگاه دومی که در آن قرار داریم دفاع کنیم.»

پیولی درباره قدرت اینتر اظهار داشت:«ما با تمام وجود جنگیدیم اما نتوانستیم همیشه تمام توانایی و کیفیت تیم را در زمین نشان دهیم. اینتر قدرتمندترین تیم لیگ را در چهار سال اخیر در اختیار داشته و تنها دو قهرمانی به دست آورده است. ما هرگز تیمی به این قدرتمندی نداشتیم و یک قهرمانی به دست آوردیم اما با تمام وجود بازی کردیم حتی با اینکه نتوانستیم سطح بازی‌مان را بالا ببریم. می‌خواهیم در این بازی‌های باقیمانده نشان دهیم که چه کسی هستیم، می‌خواهیم نشان دهیم که میلان هستیم.»

این مربی ایتالیایی درباره نقش زلاتان ابراهیموویچ در این تیم گفت:«زلاتان دیروز و روز پیش از آن در کنار ما بود. او همیشه به ما نزدیک است و از ما حمایت می‌کند تا به لحظات ناخوشایند غلبه کنیم. ما کنار هم هستیم و با هم سعی می‌کنیم از این روزهای سخت عبور کنیم.»

پیولی درباره غیبتش در نشست خبری پس از شکست برابر اینتر مدعی شد:«من نبودم که خواستم در نشست خبری حضور پیدا نکنم، بلکه این تصمیم مدیریت باشگاه بود. من همیشه مسئولیت‌هایم را در نظر می‌گیرم، در غیر این صورت تا پایان فصل ساکت می‌ماندم.»

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • قهرمانی مس رفسنجان در جام‌حذفی؟ نویدکیا: شانس‌مان را امتحان می‌کنیم!
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!
  • کری خوانی فوتبالی پدر پسری فردین و امیررضا معصومی +فیلم
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی